یافت شدن اجساد 152 جنگجوی کشته شده در آزوفستال

© AP Photo / Evgeniy MaloletkaМеталлургический комбинат "Азовсталь" в Мариуполе
Металлургический комбинат Азовсталь в Мариуполе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه: یک موتر نوع ون در آزوفستال پیدا شد که در آن اجساد 152 ستیزه جوی کشته شده نگهداری می شد.
به گزارش اسپوتنیک، ژنرال ایگور کوناشنکوف، نماینده رسمی وزارت دفاع فدراسیون روسیه روز سه شنبه گفت که در نتیجه بازرسی از دخمه های زیر زمینی آزوفستال، یک ون با 152 جسد مین گذاری شده ارتش اوکراین را کشف کردند، این ون برای متهم کردن روسیه به تخریب عمدی اجساد مین گذاری شده بود.
در بازرسی از زیرزمینی های کارخانه متالورژی آزوفستال در ماریوپول، جایی که نازی‌های اوکراینی تسلیم شده بودند در آنجا پنهان شده بودند، سربازان روسی یک ون را کشف کردند که در آن جسد 152 شبه‌نظامیان کشته شده و سربازان نیروهای مسلح اوکراین در ون با سیستم سرد کننده نگهداری می شد.
Украинские военнопленные на построении - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2022
تصاویر خروج آخرین شبه‌نظامیان از کارخانه فولاد آزوفستال + ویدیو
وی تصریح کرد: در بازرسی از این ون، مین روبان روسی چهار مین قرار داده شده در زیر اجساد سربازان کشته شده اوکراینی را پیدا کردند که مجموع مواد منفجره موجود در آنها برای از بین بردن تمام بقایای اجساد باقی مانده در وان کافی بود.
"بر اساس نتایج بازجویی از جنگجویان اسیر آزوف، مشخص شد که مین‌گذاری اجساد به دستور مستقیم کی‌یف انجام شده است. هدف از این تحریکات این است که روسیه را به تخریب عمدی بقایای اجساد و جلوگیری از دفن آنها متهم کنند.
سخنگوی وزارت دفاع افزود: هدف از این اقدام تحریک آمیز متهم کردن روسیه به تخریب عمدی بقایای اجساد و جلوگیری از انتقال آنها برای به بستگان شان به منظور حفظ "شهرت" سیاسی رژیم کی‌یف و شخص زلنسکی بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала