Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره سیتی خواهان پیوستن به بارسلونا

© REUTERS / Phil Noble Бернарду Силва и Рахим Стерлинг реагируют во время пенальти на матче "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Бернарду Силва и Рахим Стерлинг реагируют во время пенальти на матче Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2022
عضو شوید
برناردو سیلوا، خواهان جدایی از منچسترسیتی شده و تمایل دارد تا برای بارسلونا در فصل جدید به میدان برود.
به گزارش اسپوتنیک، منچسترسیتی فصل گذشته درخشش فوق‌العاده در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان داشت و توانست با شایستگی عنوان قهرمانی را از آن خود سازد.
یکی از بازیکنانی که نقش بسیار زیادی در ترکیب سیتیزن‌ها داشت، برناردو سیلوا وینگر پرتگالی این تیم بود و وی به صورت مستقیم در 20 گُل سیتی نقش داشت.
سیلوا که تا 2025 با سیتی قرارداد دارد، از شرایط خودش در اتحاد راضی نیست و می‌خواهد در تابستان پیشرو از این تیم جدا شود.
سیلوا که تابستان گذشته به شدت با باشگاه بارسلونا لینک شده بود، هنوز تمایل به حضور نیوکمپ دارد و در صورتی جدایی، خواهان حضور در نیوکمپ است.
طبق گفته جرارد رومرو، سیلوا خودش را برای جدایی از سیتی آماده می‌سازد و در صورتی که بارسلونا به این بازیکن پیشنهاد ارائه دهد، وی به تیم فشار خواهد آورد تا با جدایی‌اش موافقت کنند.
بارسلونا اما شرایط جذب این بازیکن را در حال حاضر ندارد و اگر بخواهد سیلوا را به خدمت بگیرد، باید فرانکی دی‌یونگ را به فروش برساند تا جای برای خریدهای جدید باز شود.
منچستریونایتد به دنبال جذب دی‌یونگ است و بارسلونا برای این که بتواند شرایط مالی خودش را بهبود بخشد، ممکن با جدایی ستاره هالندی موافقت کند و با پولی که از فروش وی به دست می‌آید، رافینیا را از لستر و سیلوا را از سیتی به خدمت بگیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала