Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره جدید سیتی از الگوی فوتبالی‌اش نام‌برد

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2022
عضو شوید
ستاره فصل آینده منچسترسیتی اعتراف کرد علاقه زیادی به زلاتان ابراهیموویچ و سبک بازی او دارد.
به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند ستاره بیست و یک ساله بروسیا دورتموند که فصل آینده برای منچسترسیتی توپ خواهد زد، در این فصل آن طور که می‌خواست نتوانست برای زنبورها بازی کند.
او در همان تعداد بازی‌ها، آمار گلزنی فوق العاده‌ای خود به جای گذاشت تا پپ گواردیولا بخواهد قبل از به پایان رسیدن فصل، با او قرارداد امضا کند.
هالند درباره مصدومیت‌های اخیرش گفت:
"فاجعه رخ نداده، اما اتفاق خوبی نیز نیفتاده است. من معمولاً در هر سال 40 الی 50 بار بازی می‌کنم، اما در این فصل نتوانستم به این هدف برسم. حالا باید تلاش کنم تا دوباره به سطح بالا برگردم."
او در ادامه به تمجید از ستاره سویدنی میلان پرداخت و گفت:
"در دوران مصدومیت از زلاتان ابراهیموویچ الهام گرفتم. او دیوانه است. برای من جالب توجه است که یک بازیکن مسن با چنین شرایط و مصدومیتی، هنوز بتواند در بالاترین سطح فوتبال بازی کند. واقعا این موضوع مرا دیوانه می‌کند."
زلاتان با توجه به سن بالایش، در این فصل به میلان کمک کرد تا دوباره بعد از 11 سال قهرمان سری آ ایتالیا شود. او در این فصل با مصدومیت‌ سخت زانو دست و پنجه نرم کرد، اما سرانجام توانست فصل با بردن دوباره اسکودتو به پایان برساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала