Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئیس لالیگا: رئال نماد بزرگی است

© AP Photo / Paul WhiteJavier Tebas, presidente de LaLiga
Javier Tebas, presidente de LaLiga - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2022
عضو شوید
خاویر تباس، رئیس سازمان لالیگا، به تمجید از رئال مادرید پرداخته و می‌گوید که این تیم نماد بزرگی است.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید اخیراً عنوان قهرمان لیگ قهرمان اروپا را با شکست دادن لیورپول از آن خود کرد و جام‌هایش را به عدد 14 رساند.
این تیم که قبل از این قهرمان لالیگا نیز شده بود، دست به کار بزرگی زد و در حالی که اوایل فصل هیچ‌کس این تیم را مدعی اصلی لالیگا و لیگ قهرمانان نمی‌دانست، هر دو جام را بالای سر برد.
درخشش این تیم در اسپانیا و اروپا، تمجید بسیاری از بزرگان فوتبال را به همراه داشته و در تازه‌ترین مورد، خاویر تباس، رئیس سازمان لالیگا، این تیم را نماد بزرگی عنوان کرده‌است.
او در گفت‌‌وگو با خبرنگاران در مورد قهرمانی رئال گفت:" از مدت‌ها پیش پیروزی‌های رئال مادرید در اروپا متعلق به اسپانیا و فوتبالش است. رئال مادرید نماد شفافیت، ارزش‌ها و بزرگی یک باشگاه است. باید بین افراد و باشگاه‌های‌شان فرق بگذاریم. قهرمانی رئال مادرید از مشکل‌ترین‌ها بود. پس از دو سال و نیم مشکلات مالی ناشی از کرونا، رئال مدیریت خوبی داشت. آن‌ها تنها باشگاه اروپا بدون ضرر مالی بودند. آنها فداکاری مالی فوق‌العاده‌ای داشتند اما با این وجود قهرمان لیگ اروپا شدند. بحث فقط پول نیست. از این لحاظ به رئال تبریک می‌گویم هر چند که از لحاظ‌های دیگر(اشاره به مخالفت پرز به پروژه CVC) با آنها موافق نیستم."
تباس در حالی به تمحید از رئال پرداخته که در چند فصل آخر مشکلاتی با پرز بخاطر پروژه CVC داشته و روابط شان همانند گذشته گرم نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала