Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش شخصی "آنچلوتی" برای جذب ستاره فرانسوی+ عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.05.2022
عضو شوید
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در تلاش برای تسریع مذاکرات برای جذب اورلین شوآمنی از موناکو، با ستاره فرانسوی تماس گرفته و در مورد نقش او در ترکیب تیمش صحبت کرده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید پس از آن که در جذب کلیان امباپه ناکام ماند، تمام توجه خود را به ارولین شوامنی، هافبک فرانسوی موناکو معطوف کرد و به نظر می‌رسید که به راحتی این بازیکن جوان را به خدمت بگیرد.
اما لیورپول و پاریسن‌جرمن نیز شوامنی علاقه نشان دادند و همین موضوع سبب شد تا ستاره فرانسوی در مورد انتخاب تیم بعدی‌اش دچار تردید شود.
از سویی هم شوامنی نگران حضور ستاره‌هایی چون کاماوینگا، تونی کروس، لوکا مودریچ، فده والورده و کاسمیرو است و هراس دارد که در این میان به او بازی نرسد.
برای رفع این نگرانی و جلب توجه شوامنی، کارلو آنچلوتی به صورت شخصی دست به کار شده و با ستاره فرانسوی به تماس شده و به او فهانده که چقدر می‌تواند نقش مهم در ترکیب ثابت رئال مادرید داشته باشد.
با این حال رسانه‌های اسپانیایی مدعی اند که سرمربی ایتالیایی، به شوامنی قول حضور در ترکیب اصلی را نداده است. این موضوع فقط بسته به میزان کار و عملکرد او بستگی دارد و در آینده مشخص می‌شود.
گفته می‌شود که رئال حدود 80 میلیون یورو به موناکو پیشنهاد داده و در صورتی که خود بازیکن اوکی بدهد، بزودی توافق نهایی حاصل و این معامله نهایی خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала