توت زمینی را با سرکه بشوید و از آن لذت ببرید

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Корзинка свежей клубники на выставке-ярмарке сельского туризма "АгроТУР-2019" в Краснодаре
Корзинка свежей клубники на выставке-ярмарке сельского туризма АгроТУР-2019 в Краснодаре - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2022
عضو شوید
نشریه Express بریتانیایی شیوه تازه نگه داشتن توت زمینی را منتشر کرده است که در حال افزایش قیمت مواد غذایی می توان آنرا تازه حفظ کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در مقاله این مجله آمده است: "وقتی قیمت میوه‌ها و سبزیجات بالا میرود، برای حفظ طولانی‌ آنها، این شیوه بهترین طریقه است که می‌توانید هم توت زمینی را تازه حفظ کنید و از مصرف اضافی جلو گیری کنید.
توت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.06.2021
چندرسانه ای
آغاز فصل توت و توت‌فروش‌های کنار جاده در کابل (البوم عکس)
از آنجایی که یکی از رایج ترین مشکلات هنگام نگهداری توت زمینی در یخچال ظاهر شدن کپک روی آن است، به خوانندگان پیشنهاد شد که توت ها را از قبل در محلول سرکه بشویید.
برای این کار، نیم گیلاس سرکه و دو و نیم گیلاس آب را در یک کاسه بزرگ مخلوط کنید. توت ها را در این محلول فرو کنید و چند دقیقه نگه دارید. پس از آن باید توت های زمینی را بیرون بیاورید و کاملا خشک کنید.
اسید استیک قرار است باکتری ها را از بین ببرد و از رشد آنها بر روی توت ها جلوگیری کند و به آنها اجازه دهد چندین روز بیشتر از حد معمول نگهداری شوند.
توت های کاملا خشک شده را باید در یخچال و روی یک دست پاک کاغذی نگهداری کنید
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала