Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی: رئال ضربۀ بزرگی به ما زد، تصور نمی‌کردم برای تیمی جز بارسا بازی کنم

© REUTERS / Benoit Tessier Лионель Месси из Пари Сен-Жермен в бою с Энтони Лопесом из Олимпийского Лиона
Лионель Месси из Пари Сен-Жермен в бою с Энтони Лопесом из Олимпийского Лиона - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2022
عضو شوید
لیونل مسی در گفت‌وگویی در مورد حذف از لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید صحبت کرد و اظهار داشت که رئال ضربه بزرگی به پی‌اس‌جی زد.
به گزارش اسپوتنیک، در آغاز فصل و زمانی که رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا استارت خورد، اکثر کارشناسان فکر می‌کردند که پاریسن‌جرمن با توجه به جذب راموس، مسی، دوناروما، جورجینیو و اشرف حکیمی، تیم بهتری است و قطعاً این جام را بالای سر خواهد برد.
پاریسن‌جرمن اما با وجود پیروزی خوب برابر رئال مادرید، کامبک خورد و با هتریک بنزما از رقابت‌های کنار رفت. این شکست انتقادهای زیادی را به همراه داشت و حتی مسی و نیمار بخاطر این اتفاق در پارک دِ پرنس هووووو شدند.
لئو مسی حالا و پس از چند ماه به این موضوع واکنش نشان داده و می‌گوید که رئال وی و هم‌تیمی‌هایش را کشت و ضربۀ بزرگی به پی‌اس‌جی زد.
مسی این موضوع را در گفت‌وگو با TyC Sport ، مطرح کرد و گفت:"می‌دانم که رئال مادرید چگونه تیمی است چون سال‌ها با برابر شان بازی کردم. رئال مادرید ما را کشت. این یک ضربه برای پی‌اس‌جی بود. من می‌دانستم که ممکن است این اتفاق بیفتد، زیرا آ‌ن‌ها می‌توانند یک گل به ثمر برسانند و بازی را تغییر دهند. این اتفاق برای ما و سایر تیم‌ها (اشاره به چلسی، سیتی، لیورپول) افتاد. با وجود این که رئال مادرید بهترین تیم مسابقات نبود اما توانست قهرمان شود. من واقعا مشتاقم که دوباره قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم."
لئو در مورد فصل ضعیف خودش با پی‌اس‌جی گفت:" من در پی‌اس‌جی کارم را دیر شروع کردم زیرا دیر به باشگاه رسیدم، سپس ضربه‌ای به زانویم خورد که باعث شد مدتی از میادین دور باشم و نتوانستم خود را تطابق دهم. نمی‌توانستم سه یا چهار بازی پشت سر هم بازی کنم. بعد با خودم گفتم در سال جدید با تمام انرژی می‌آیم و شرایط را تغییر می‌دهم اما به کرونا مبتلا شدم و در نهایت به آن‌چه هدفم بود، دست نیافتم."
ستاره سابق بارسا در رابطه به جدایی‌اش از این تیم نیز صحبت کرد و گفت:" من بعد از قهرمانی در کوپا آمریکا، بسیار خوشحال بودم که ناگهان ترک بارسلونا اتفاق افتاد. من تصور نمی‌کردم که برای تیمی جز بارسلونا بازی کنم. حقیقت این است که برنامه‌ای برای تغییر تیم نداشتم. خوشبختانه شرایط جدید برای بچه‌ها خوب بود، اما برای آنتونلا و من سخت‌تر بود. در بارسلونا هم‌تیمی‌هایی داشتم که سال‌ها با آنها بازی کرده بودم و آنها مرا به‌خوبی می‌شناختند. در پاریسن‌جرمن باید خود را با سیستم جدید و هم‌تیمی‌های جدید تطابق می‌دادم."
ستاره آرجانتینی در حال در مورد رئال مادرید صحبت کرده که در بارسلونا بار بارها به این تیم ضربه زده و در حال حاضر بهترین گُلزن ال‌کلاسیکو‌‎ها است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала