Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خشم هواداران از سقوط سنت اتین به لیگ دسته یک+ عکس

© REUTERS / CARL RECINEهواداران خشمگین من یونایتد Manchester United fans protest against their owners before the Manchester United v Liverpool Premier League match - Old Trafford, Manchester, Britain
هواداران خشمگین من یونایتد Manchester United fans protest against their owners before the Manchester United v Liverpool Premier League match - Old Trafford, Manchester, Britain  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2022
عضو شوید
سقوط باشگاه سنت اتین از لیگ یک فرانسه سبب خشم سنگین هواداران‌اش را به همراه داشت.
به گزارش اسپوتنیک؛ تیم فوتبال سنت اتین در دیدار پلی آف برابر اوسر تن به شکست داد و نتوانست بقا در لیگ را تضمین کند و به لیگ دسته پایین‌تر سقوط کرد.
این تیم که با 10 قهرمانی یک از تیم‌های پرافتخار لیگ به شمار می‌رود، پس از 18 سال به لیگ پایین‌تر سقوط کرد و برعکس تیم اوسر بعد از 10 سال دوری از لیگ فرانسه؛ توانست بار دیگر به این رقابت برگردد.
باخت سنت اتین در ضربات پنالتی؛ خشم شدید هواداران‌اش را به همراه داشت و آنها وارد زمین شدند و در حالی‌که چوب و میله در دست داشتند اقدام به ضرب و شتم بازیکنان کردند و به همه اموال ورزشگاه نیز آسیب زدند.
این پایان کار نبود و حتی از مواد محترقه و آتش‌زای بسیار استفاده کردندکه دود دور از انتظار شکل داده بود، امری که سبب شد تا پولیس اقدام نماید و از گاز اشک آور و باتوم برای دور کردن تماشاگران استفاده نماید، با آنهم خروج بازیکنان از زمین دشوار بود، هرچند آنها در نهایت توانستند با اسکورت نیروهای پولیس وارد رختکن شده و از این مهلکه جان سالم ببرند.
این باشگاه پیش از این بارها به دلیل مشکلاتی که هوادارانش در این فصل ایجاد کرده بودند جریمه شده بود و در بازی روز گذشته نیز یکی از جایگاه‌های این ورزشگاه به دلیل اتفاقاتی که ماه گذشته برابر موناکو رخ داده بود بسته بود و هواداران اجازه حضور در این جایگاه را نداشتند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала