Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدایی قطعی ایسکو از رئال: "خداحافظی و هالا مادرید"+ عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ایسکو بازیکن رئال مادرید
ایسکو بازیکن رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2022
عضو شوید
ایسکو آلارکون ستاره رئال مادرید اعلام کرد که به صورت رایگان از این تیم جدا می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ ایسکو ستاره مالاگایی رئال مادرید اعلام کرده است که در تابستان امسال به صورت آزاد از این باشگاه جدا خواهد شد.
قرار داد این بازیکن در جون امسال به فرجام می‌رسد و قصد تمدید ندارد. او با انتشار عکس‌های از دوران حضورش در رئال مادرید و کسب جام‌ها با این تیم؛ متنی را منتشر کرد که قابل توجه بود.

ایسکو نوشت: "وقتی در مالاگا بودم و می‌دانستم که باید بروم، با تیم دیگری توافق کردم اما رئال مادرید دروازه‌ی خانه‌‌ام را زد و به رئال مادرید نمی‌توان و نباید نه گفت، اگرچه همیشه استثنا وجود دارد. یادم می‌آید به مردمم گفتم لعنت بر مادرید، سال‌هاست که قهرمان لیگ قهرمانان نشده و احساس می‌کنم که در شرف سقوط است و LA DÉCIMA آمد، همه چیزهایی که بعد از آن اتفاق می‌افتد از قبل تاریخ است. 9 سال بعد دوران من در باشگاهی که به من امکان داد تمام رویاهایی را که در دوران کوچکی داشتم برآورده کنم به پایان رسید. جدا از تحقق رویاها، کسب عناوین بیشتر از آنچه تصور می‌کردم، بازی با بزرگ‌ترین افراد، ملاقات با افراد باورنکردنی: من دوران فوق العاده‌ی را سپری کردم و آنها می‌توانند BAILAO مرا از من بگیرند. چون بدون شک من خوبی رو نگه میدارم و امیدوارم شما هم انجام بدید!! می‌خواهم از هم تیمی‌هایم، مربیان، کادر مربیگری، فیزیوترها، بازیکنان رختکن، کارگران والدبباس و سانتیاگو برنابئو به خاطر همه کار، عشق و حمایتی که همه به آن نیاز دارند و من هرگز کم نداشتم تشکر کنم. همچنین می‌خواهم از هوادارانی تشکر کنم که از روز اول به طرز باورنکردنی از من استقبال کردند و این تیم را در هر گوشه دنیا همراهی کردند! در ضمن دیروز داشتم به یکی از دوستان میگفتم نفهمیدم چرا جشن سیبلس برگزار میکنن اگه شماره 15 در راه است. .... خداحافظ و هالا مادرید"

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала