آمریکا: اعمال تحریم های یکجانبه علیه کوریای شمالی ادامه خواهد داشت

© Sputnik / Vitaly PodvitskiСША продолжат рассматривать односторонние санкции против КНДР
США продолжат рассматривать односторонние санкции против КНДР - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.05.2022
عضو شوید
سفیر آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل اعلام کرد که ایالات متحده به بررسی تحریم های یکجانبه علیه کوریای شمالی ادامه خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، لیندا توماس گرینفیلد، سفیر ایالات متحده در سازمان ملل به خبرنگاران گفت که آمریکا به بررسی امکان اعمال تحریم های یکجانبه بیشترعلیه کوریای شمالی ادامه خواهد داد.
به گفته وی امریکا بر شورای امنیت سازمان ملل فشار وارد می‌کند تا تحریم‌های بیشتری را بر کوریای شمالی در پی آزمایش‌های بالستیکی‌اش اعمال کند.
گرینفیلد گفت: ایالات متحده به دنبال اتحاد و سازش در سازمان ملل در پاسخ به توسعه سلاح های کشتار جمعی و موشک های بالستیک توسط پیونگ یانگ ادامه خواهد داد.
وی در پایان گفت: در صورت عدم وجود چنین وحدتی، ما به بررسی اقدامات یکجانبه و هماهنگ با نزدیکترین متحدان و شرکا از جمله تحریم ها ادامه خواهیم داد.
کوریای شمالی علی‌رغم تحریم‌های بین‌المللی بر تقویت توانایی نظامی خود برای مقابله با تهدید حضور نیروهای آمریکایی در منطقه تأکید کرده است.
آمریکا و اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد از زمان اولین آزمایش اتمی کوریای شمالی در سال 2006 میلادی، چندین دور تحریم علیه کوریای شمالی وضع کرده‌اند.
کوریای شمالی می‌گوید تا زمانی که آمریکا به سیاست خصمانه خود برای براندازی نظام حاکم در پیونگ‌یانگ پایان ندهد از برنامه موشکی و هسته‌ای خود عقب‌نشینی نخواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала