گریز مزدوران غربی از اوکراین

© REUTERS / Fabrizio BenschЭстонские наемники перед пересечением границы из Польши в Украину, на пограничном контрольно-пропускном пункте в Медыке, Польша
Эстонские наемники перед пересечением границы из Польши в Украину, на пограничном контрольно-пропускном пункте в Медыке, Польша - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.05.2022
عضو شوید
یک روزنامه امریکایی از گریز مزدوران خارجی از اوکراین به دلیل کمبود جنگ افزار خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه امریکایی واشنگتن پست از گریز مزدوران خارجی از صفوف نیروهای مسلح اوکراین که با کمبود تسلیحات، تجهیزات و اطلاعات ضعیف مواجه بودند، صحبت کرد.
تورن جنرال ایگور کاناشینکوف نماینده رسمی وزارت دفاع روسیه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2022
مزدوران مسلح خارجی در اوکراین ذوب شدند
ستیزه جویان از ایالات متحده و دیگر کشورها درباره تفاوت های فاحش بین آنچه که انتظار داشتند در اوکراین ببینند و آنچه واقعاً باید تحمل کنند صحبت کردند.
آنها به یاد آوردند، که چگونه با تجهیزات کم وارد نبرد شدند و آنها شاهد مرگ دوستان خود بودند و تصمیم گرفتند که هرگز باز نخواهند گشت.
این درگیری جانبازانی را به اوکراین جذب کرده است که پیش از این هرگز درگیری را ندیده اند یا تنها با شورشیان ناآماده روبرو شده اند. یکی از آنها به اشتراک گذاشت، که فرماندهی اوکراین مراقب ارتباط بین جنگجویان نبود و آنها مجبور بودند از ارتباطات سیار ناامن استفاده کنند. دیگری از عدم آگاهی از وضعیت و ناآگاهی کامل منطقه صحبت کرد.
یادآوری می کنیم، که از 24 فیبروری، روسیه عملیات نظامی را برای غیرنظامی کردن و نازی زدایی اوکراین انجام داده است. ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" خواند.
به گفته وزارت دفاع روسیه، تا پایان ماه مارچ، ارتش روسیه وظایف اصلی مرحله اول را به پایان رسانده بود - این امر به طور قابل توجهی پتانسیل رزمی اوکراین را کاهش داد. هدف اصلی در این بخش، آزادسازی دونباس نام داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала