وزارت دفاع روسیه: انبار بزرگ مهمات نیروهای اوکراین در منطقه کریفیی ریه منهدم شد

© Sputnik / Natalia SeliverstovaГерб на ограде здания министерства обороны РФ в Москве
Герб на ограде здания министерства обороны РФ в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.05.2022
عضو شوید
تورن جنرال ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت که نیروهای هوافضای روسیه انبار بزرگ ارتش اوکراین را در منطقه کریفیی ریه با راکت‌های دوربرد منهدم کرده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت: راکت‌های دوربرد با دقت بالا نیروی هوافضای روسیه انبار بزرگ از نیروهای مسلح اوکراین را در محوطه یکی از شرکت‌ها در منطقه کریفیی ریه ولایت دنیپروپتروفسک منهدم کرده‌اند.
همچنان طی یک روز گذشته، 53 منطقه تمرکز نیروی انسانی و تجهیزات نیروهای اوکراینی هدف قرار گرفت و بیش از 300 ملی‌گرا کشته شدند.
آقای کوناشنکوف همچنان گفت که نیروهای راکتی و توپخانه ای روسیه در شبانه روز گذشته 62 پست فرماندهی نیروهای اوکراینی را هدف قرار دادند.
وی همچنان گفت که سیستم‌های دفاع هوایی روسیه یک فروند جنگنده سوخو-25 و چهار پهپاد اوکراین را در هوا سرنگون کردند.
گفتنی است، روسیه بامداد روز 24 فبروری با صدور فرمان پوتین عملیات ویژه نظامی خود را برای غیرنظامی کردن اوکراین آغاز کرد. رئیس‌جمهور روسیه هدف از این عملیات را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" توصیف کرد.
وزارت دفاع روسیه تاکید کرده است که نیروهای مسلح روسیه تنها زیرساخت های نظامی اوکراین را مورد هدف قرار می دهد و غیرنظامیان را هیچ خطری تهدید نمی‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала