Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درآمد هنگفت رئال مادرید از لیگ قهرمانان

© REUTERS / Eric Gaillardلیگ قهرمانان اروپا
لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.05.2022
عضو شوید
درآمد باشگاه های فوتبال در لیگ قهرمانان اروپا 2022 مشخص شد.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید شب گذشته در دیداری دراماتیک با پیروزی یک بر صفر برابر لیورپول، جام قهرمانی لیگ قهرمانان را در پاریس بالای سر برده و مانع هفتمین قهرمانی و تکمیل سه‌گانه شاگردان "یورگن کلوپ" شد.
لیگ قهرمانان اروپا بالاترین سطح فوتبال دنیا است. حضور تیم های واجد شرایط لیگ های اروپایی به این رقابت ها با تحول عظیم مالی برای باشگاه‌ها همراه است.
تمام تیم های حاضر در لیگ قهرمانان در طول مسیر خود پاداش هایی دریافت خواهند کرد. در مرحله گروهی با مساوی و برد تیم ها پاداش خواهند گرفت و در مراحل حذفی هر تیم با صعود به مرحله بعد پاداش آن مرحله را دریافت خواهد کرد.
رئال مادرید قهرمان اروپا از حضور در این فصل لیگ قهرمانان مجموعا 138 میلیون یورو درآمد داشته است. لیورپول نایب قهرمان اروپا با 122 میلیون یورو در رده دوم پردرآمدترین باشگاه ها قرار گرفت.
پنج باشگاه پردرآمد در لیگ قهرمانان اروپا 2022 به ترتیب زیر است:
1 - رئال مادرید - قهرمان: 138 میلیون یورو
2 - لیورپول - نایب قهرمان: 122 میلیون یورو
3 - منچستر سیتی: 113 میلیون یورو
4 - بایرن مونیخ: 103 میلیون یورو
5- اتلتیکو مادرید: 94 میلیون یورو
بنابراین رئالی‌ها برای فصل 2021 - 2022 لیگ قهرمانان در مجموع 82.2 میلیون دالر جایزه نقدی به جیب زده و این فرصت را دارند تا با پیروزی در سوپرجام 5.1 میلیون دالر دیگر به حساب اندوخته‌های خود بیافزایند.
همچنین در صورت قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها این رقم دوبرابر خواهد شد و رد نتیجه، مجموع عواید نقدی رئال می‌تواند بین 90 تا 93 میلیون دالر نوسان کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала