اروپا قصد ندارد تحریم های ضد روسیه را کاهش دهد

© AP Photo / Geert Vanden Wijngaertمقر ناتو در بروکسل
مقر ناتو در بروکسل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.05.2022
عضو شوید
یک منبع بلندپایه اروپائی به خبرنگاران در بروکسل گفت: اتحادیه اروپا در مورد کاهش تحریم ها علیه روسیه در ازای تلاش برای غلبه بر "بحران غذایی" بحث نمی کند.
به گزارش اسپوتنیک، این منبع در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: فعلاً موضوع لغو تحریم ها در ازای تخفیف در بحیره سیاه در سطح 27 کشور اتحادیه اروپا مطرح نشده است.
کاخ الیزه اعلام کرد، امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه و اولاف شولز، صدراعظم آلمان روز شنبه در جریان گفتگو با ولادیمیر پوتین، رهبر روسیه، ضرورت رفع محاصره از ادیسه برای صادرات غلات اوکراینی را اعلام کردند.
بهترین غذا های کاهش دهنده وزن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2021
بهترین غذا های کاهش دهنده وزن
تعدادی از کشورهای غربی بسته های تحریم متعددی را علیه فدراسیون روسیه به دلیل وضعیت اوکراین ارائه کرده اند.
دیمیتری مدودف، نایب رئیس شورای امنیت روسیه، درباره پیامدهای تحریم‌ها علیه فدراسیون روسیه گفت که این تحریم‌ها منجر به یک بحران غذایی بین‌المللی تمام عیار با چشم‌انداز قحطی در کشورها خواهد شد.
همانطور که تامسون پیری، نماینده رسمی برنامه جهانی غذای سازمان ملل متحد قبلاً گفته بود، وضعیت اوکراین می تواند به افزایش قیمت مواد غذایی و گرسنگی در جهان منجر شود. وی خاطرنشان کرد: حوزه بحیره سیاه یکی از مناطق مهم برای تولید غلات و محصولات زراعتی است، اوکراین و روسیه 30 فیصد از صادرات گندم جهان، 20 فیصد از صادرات جواری جهان و 76 فیصد از عرضه گل آفتاب پرست را به خود اختصاص داده اند. وقفه در تولید یا عرضه می تواند منجر به افزایش قیمت شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала