Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم نهایی کونته در مورد آینده‌اش مشخص شد

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان
آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2022
عضو شوید
آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی تاتنهام، پس از گفت‌وگو با فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی تیم، تصمیم گرفته تا به کارش در لندن ادامه دهد.
به گزارش اسپوتنیک، تاتنهام در آخرین هفتۀ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلستان، موفق به شکست نورویچ سیتی شد و به عنوان تیم چهارم جدول راهی فصل بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شد.
هواداران این تیم لندنی بابت قرار گرفتن تیم شان در جایگاه چهارم و حضور در فصل بعدی چمپیونزلیگ، شدیداً احساس شادمانی داشتند اما این احساس به نگرانی و هراس تبدیل شد، زیرا آنتونیو کونته در پایان بازی این اطمینان را نداد که به کارش در لندن ادامه خواهد داد.
به گزارش تلگراف، کونته امروز و پس از مذاکره با فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تاتنهام، در مورد اهداف نقل و انتقالات تابستانی تصمیم نهایی خودش را گرفته است و قصد دارد تا در این تیم بماند.
این مربی 52 ساله پس از ورود به تاتنهام در ماه نوامبر و در حالی که این تیم در رده نهم جدول قرار داشت، تأثیر زیادی بر نتایج خوب تیم گذاشت و توانست سهمیه را در رقابت با حریف هم‌شهری به دست آورد.
کونته پس از جانشینی نونو اسپریتو سانتو، در 17 بازی از 28 بازی خود در لیگ پیروز شد و تاتنهام در جایگاه بسیار خوب فصل را به پایان رساند.
ماندن کونته تنها آخرین خبر مثبت در باشگاه شمال لندن در روزهای اخیر نیست زیرا روز سه شنبه اعلام شد که سهامدار عمده تاتنهام، 150 میلیون پوند به باشگاه تزریق خواهند کرد تا در بازار نقل‌وانتقالات به مصرف برسانند و تیم رقابتی بسازند.
این موضوع به کونته اجازه می‌دهد تا برای جذب ستاره‌های مورد نظرش هزینه‌های سنگینی خرج کند، زیرا او به دنبال کاهش فاصله با منچسترسیتی و لیورپول در صدر لیگ است.
در همین حال، هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس نیز در حال بررسی عقد قرارداد جدید با تاتنهام است و می‌خواهد با کونته به موفقیت‌های بزرگی دست یابد.
این بازیکن 28 ساله تابستان گذشته به شدت با انتقال به منچسترسیتی مرتبط بود، اما با کسب نتایج خوب اسپرز تحت هدایت کونته، اکنون به نظر می رسد که او آینده بلندمدت خود را در تاتنهام می‌بیند.
قرارداد فعلی او تا سال 2024 اعتبار دارد، اما تمدید قرارداد با شرایط خوب‌ترممکن است اتفاق بیفتد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала