انتقال پایگاه های نظامی اوکراین به روسیه

© Sputnik / Nikolay Lazarenko /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие Вооруженных сил Украины принимают участие в военном параде
Военнослужащие Вооруженных сил Украины принимают участие в военном параде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2022
عضو شوید
روگوف عضو اداره عالی ایالتی مقامات Zaporizhzhia انتقال پایگاه های نظامی اوکراین به روسیه را پیشنهاد نموده است.
به گزارش اسپوتنیک، یکتن از مقامات غیرنظامی منطقه زاپوروژیه، گفت که مقامات این منطقه پیشنهاد انتقال پایگاه های نظامی محلی متعلق به اوکراین را به روسیه داده اند. به گفته وی، حضور مستمر سربازان روسیه تضمین کننده صلح و امنیت در منطقه خواهد بود.
پایگاه قوای بحری وستوک سابق اوکراین واقع در شهر آزاد شده بردیانسک در سواحل بحیره آزوف، می تواند به محل پایگاه نظامی روسیه تبدیل شود و پایگاه هوایی در Melitopol حتی مفیدتر خواهد بود.
Russia's Permanent Representative to the United Nations Vasily Nebenzya speaks at an open meeting of the UN Security Council in New York - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.05.2022
نماینده دائم روسیه: امریکا و متحدانش همدست جنایات کی‌یف در اوکراین هستند
مقامات منطقه قبلاً گزارش داده بودند که آنها با روسیه می پیوندند. روگوف خاطرنشان کرد که این منطقه تنها یک آینده دارد - این منطقه "باید به یک سوژه تمام عیار فدراسیون روسیه تبدیل شود." او خاطرنشان کرد که مردم محلی "در ذهنیت کاملاً روسی" هستند، بنابراین سازگاری جمعیت زمان زیادی را دربر نمی گیرد.
این امر با تقاضای عاجل برای شهروندی روسیه توسط ساکنان منطقه تأیید می شود. این مقام توضیح داد که صدها نفر از جمله شهروندان زاپوروژیه که اکنون تحت کنترل کیف است، در حال تماس با سؤالات مربوط به تشکیل پرونده هستند.
علاوه بر این، ساعت منطقه به وقت مسکو تغییر کرده و اظهار شده که دیگر قصد ندارد ساعت را به زمان زمستانی و تابستانی تغییر دهد و همچنین نشان دوران امپراتوری روسیه را برگرداند. به گفته روگوف، مقامات اوکراینی سعی ورزیدند نشان منطقه با تصویر سربازان روسی را به تفنگ باروتی تغییر دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала