احتمال حملات تروریستی در امریکا به دلیل اقدامات بایدن در اوکراین

© Sputnik / Stringer  /  مراجعه به بانک تصاویر Президент США Джо Байден выступает с заявлением по ситуации вокруг Украины в Белом доме
Президент США Джо Байден выступает с заявлением по ситуации вокруг Украины в Белом доме - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2022
عضو شوید
صادرات تسلیحات کنترل نشده به اوکراین می تواند منجر به حملات تروریستی در ایالات متحده شود.
به گزارش اسپوتنیک، ستون نویس مجله American Thinker، تحویل کنترل نشده تسلیحات امریکایی به اوکراین می تواند به دلیل اقدامات مزدوران منجر به حملات تروریستی در ایالات متحده شود.
او گفت که حدود 20 هزار سرباز خارجی در اوکراین هستند که قبل از ورود به منطقه جنگ، به طور مناسب بررسی نشده اند.
نیز افزود که برخی از آنها می توانستند به اوکراین سفر کنند تا سلاح های مدرن را برای استفاده در آینده از آن سرقت کنند یا آن را در بازار سیاه با قیمت بالا به فروش برسانند.
Ядерный взрыв в американской пустыне Невада, 1953 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2022
روسیه تسلیحات و تجهیزات تحویل شده امریکا به اوکراین را منهدم کرد
این مقاله نویس به این باور است که اگر یکی از "جنگجویان" یا مزدوران تروریست شناسایی شود، معلوم می‌شود که دولت امریکا خود فرصت حملات تروریستی را در خاک خود ایجاد می‌کند.
نویسندگان این مقاله یادآوری کرده اند که 22 عضو کنگره حزب جمهوریخواهان در مورد اینکه دولت رئیس جمهور جو بایدن از قانون کنترل صادرات سلاح سال 1976 اطمینان دارد یا خیر، تردید کرده اند به گفته او این قانون استفاده از سلاح هایی که واشنگتن به کشورهای دیگر صادر می کند را محدود می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала