Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: شایستگی خود برای قهرمانی را باید نشان دهیم، بنزما یک رهبر است

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.05.2022
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری قبل از برگزاری فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، مدعی شد که فینال 2014 در لیسبون کلید موفقیت‌های تیمش در چمپیونزلیگ بوده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، فینال لیگ قهرمانان اروپا، فردا شب در ورزشگاه پارک د پرانس شهر پاریس کشور فرانسه، میان دو تیم رئال مادرید و لیورپول برگزار خواهد شد و هر دو تیم کار بسیار سختی برای رسیدن به عنوان قهرمانی دارند.
با این حال کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار، اعلام کرد که تیمش باید نشان دهد که شایسته قهرمانی است.
او در مورد بازی فردا شب و تجربه حضور در پنجمین فینال گفت:" خاطره خوشی از همه فینال هایم دارم. عجیب است که به آن فکر کنم. در سال 2005 مقابل لیورپول باختم. نمی‌توانم بگویم که به بد بازی کردن راضی هستم اما هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.باید برای همه چیز آماده شویم. شرایط خیلی خوبی داشتیم. زمان زیادی برای آماده سازی داشتیم. بیشترین تلاش خود را خواهیم داشت اما مطمئنیم که می توانیم پیروز شویم. در فوتبال اتفاقاتی رخ می‌دهند که قابل کنترل نیستند. این پنجمین فینال من است اما همیشه طعم یکسانی دارد. باید لذت ببریم و زیاد فکر نکنیم. تا زمانی که داور سوت بزند، به تلاش ادامه می دهیم. بعد از آن ممکن است اتفاق دیگری رخ بدهد."
کارلتو در مورد شایستگی‌های تیمش گفت:" به خاطر همه چیزهایی که تا کنون دیده‌ایم، لایق رسیدن به فینال بودیم: به خاطر کیفیت چرا که با تعهد ظاهر شدیم. تاریخچه باشگاه باعث می شود تا در شرایط مشکل بتوانیم به جلو حرکت کنیم. لیاقت بردن را باید فردا به دست بیاوریم."
آنچلوتی در مورد زمان بیشتر تیمش برای استراحت گفت:" در سال 2014 مشکلاتی داشتیم و برخی بازیکنان مصدوم بودند اما در نهایت برنده شدیم. اگر بازیکنی مصدوم باشد، نمی‌تواند بازی کند. اگر بازیکنان شان بازر کنند یعنی مصدوم نیستند. این روی بازی تاثیری نمی گذارد. آخرین بازی فصل است و همه تلاش خود را خواهند کرد."
سرمربی ایتالیایی در مورد بنزما گفت:" کریم در حال حاضر درون و بیرون زمین قدرت رهبری بیشتری دارد و تواضع و کیفیتش تاثیر مهمی دارد."
سرمربی رئال در مورد فصلی که پشت سرگذاشت گفت:" از این فصل خیلی لذت بردم و دوران خوبی در باشگاه داشتم. خیلی خوشحال و آرام هستم. می‌دانم که فردا شب نگرانی وجود خواهد داشت. چهره بازیکنان را دیدم و به من انرژی می دهد."
او در مورد تفاوت تیمش نسبت به سال 2014 گفت:" هر بازی داستان و استراتیژی خود را دارد. انگیزه بالایی داریم و نگرانی ما کمتر است. فینال لیسبون کلید همه موفقیت‌ها بود. قطعا شرایط قبل از این بازی با بازی آن زمان فرق دارد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала