پیشنهاد ایتالیا نمیتواند صلح را به ارمغان بیاورد

© AP Photo / Alessandra TarantinoВыступление Frecce Tricolori в Риме День Республики
Выступление Frecce Tricolori в Риме  День Республики - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.05.2022
عضو شوید
لاوروف گفت که آقای لوئیجی دی مایو فعال سیاسی ایتالیا در فضای رسانه ای بسیار فعال است و ابتکار عمل چهار سطر ایتالیا را تبلیغ می کند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگی لاوروف وزیر خارجه روسیه در مورد پیشنهاد وی چیزی را خواندیم. نمی دانیم که آیا این ابتکاری می تواند صلح مورد انتظار را به ارمغان بیاورد.
به گفته وی، "رسانه ها خبر داده اند که ظاهراً این ابتکار ایتالیایی "نه تنها می تواند برای روسیه و اوکراین مناسب باشد، بلکه می تواند تقریباً یک روند جدید هلسینکی، توافق نامه های جدید در مورد امنیت اروپا را فراهم کند" و گفته می شود که قبلاً توسط G7 به کشورها و سر منشی سازمان ملل مطرح شده بود.
بازداشت دو تن در ایتالیا به اتهام جاسوسی برای روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.03.2021
بازداشت دو تن در ایتالیا به اتهام جاسوسی برای روسیه
لاوروف گفت: "نمی‌دانم درست است یا نه، معلوم نیست که آنرا به چه کسی نشان داده است. کسی به ما چیزی نداده و ما فقط میتوانیم از توصیف‌های که از این ابتکار در رسانه‌ها نشر می‌شود روی آن گمانه‌زنی‌ها کنیم".
وی خاطرنشان کرد: "خوب، حداقل این واقعیت است، همانطور که از توضیحات همکاران شما فهمیدم، وی می خواهد که کریمه و دونباس باید بخشی از اوکراین باشند و خودمختاری وسیعی به آنها داده شود. باید گفت، سیاستمداران جدی که می خواهند به نتیجه برسند و در مقابل رای دهندگان خود درگیر خودفروشی نیستند، نمیتوانند چنین چیزی را ارائه کنند".
پیش از این، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفته بود که پیشنهادات ایتالیا برای حل و فصل اوکراین از واقعیت دور است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала