Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دردسر بارسا را پایانی نیست؛ پیانیچ و بریتوایت جایی نمی‌روند+ عکس

© Photo / Instagram / miralem_pjanicمیرالم پیانیچ
میرالم پیانیچ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.05.2022
عضو شوید
میرالم پیانیچ و مارتین بریتوایت هر دو بازیکن بارسلونا اعلام کرده‌اند که تا پایان قرارداد شان می‌مانند.
به گزارش اسپوتنیک؛ تقویت‌های بارسلونا برای فصل آینده مربوط به خروجی‌هایی است که بارسا می‌تواند به دست آورد. مردان زیادی هستند که ژاوی هرناندز برای فصل آینده آنان را قصد ندارد در برنامه‌اش داشته باشد، اگرچه همه چیز نشان می‌دهد که دو نفر از آنها که می‌توانند فضای خوبی را در سقف دستمزد کامل باشگاه آزاد کنند، به هیچ وجه جدایی شان آسان نیست.
این دو بازیکن مارتین بریتوایت مُهاجم دانمارکی و میرالم پیانیچ هافبک بوسنیایی بارسا است. هر دو دو سال دیگر قرارداد دارند. حضور نوردیک گواهی است و او در این فصل تنها 4 بازی انجام داده که در آنها دو گل به ثمر رسانده است. پس از مصدومیت او دیگر بازی نکرد. در مورد پیانیچ؛ او به صورت قرضی به بشیکتاش رفت که با آن 26 بازی انجام داده است.
این دو روز چهارشنبه اظهار نظر کردند که با بارسلونا قرارداد دارند و مایل به اجرای آن هستند.

بریتویت گفت: "این چیزی نیست که من به آن فکر کنم. هنوز دو سال از حضور در بارسلونا باقی مانده است. در فوتبال شما هرگز نمی‌دانید چه اتفاقی می‌تواند بیفتد، اما من در مورد آن بسیار آرام هستم."

پیانیچ به نوبه خود در مصاحبه‌ای با روزنامه ایتالیایی La Reppublica تمایل خود را برای پایان دادن به قراردادش با این تیم اسپانیایی ابراز کرده: "بارسلونا برای من معنای مهمی دارد، این رویایی بود که از کودکی داشتم. من هستم. خیلی به حرفه‌ام افتخار می‌کنم: متز، لیون، رم و یووه. من 9 سال را در ایتالیا گذراندم، یعنی مهم‌ترین دوران حرفه‌ای‌ام را در می‌خواهم که تا پایان قراردادم در بارسلونا باشم. سپس خواهیم دید."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала