رسانه: سیاست های بایدن موجب "خودتخریبی" آمریکا خواهد شد

© AP Photo / Andrew HarnikПрезидент CIF Джо Байден
Президент CIF Джо Байден - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.05.2022
عضو شوید
یک متفکر آمریکایی در مقاله‌ای پیش‌بینی نموده که سیاست های بایدن آمریکا را در مسیر خود تخریب قرار می‌دهد.
به گزارش اسپوتنیک، جی بی شرک، روزنامه نگار آمریکایی در مقاله ای برای The American Thinker نوشته است که در دوران ریاست جمهوری جو بایدن، رهبر کنونی آمریکا، این کشور مانند یک کشتی در حال غرق شدن است.
به نظر او، سیاست دولت بایدن آمریکا را به قرار گرفتن در مسیر "خود تخریبی سراسری" تهدید می کند.
شرک می نویسد: "هیچ رئیس جمهوری قبل از جو بایدن این ضرب المثل را که ماهی از سر می پوسد را تجسم نکرد".
روزنامه نگار دراین مقاله به این نتیجه رسیده است، که ایالات متحده آمریکا هم اکنون "فرآیند دیوانه وار خود ویرانگری سراسری را آغاز کرده است."
گفتنی است ضعف و ناتوانی جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در مهار تورم محبوبیت وی را به پایین ترین سطح در مقایسه با هر موضوع دیگری کاهش داده است و شرایط دشواری را برای او رقم زده است.
بر طبق جدیدترین نتایج نظرسنجی شبکه آمریکایی "ان بی سی نیوز"، میزان محبوبیت "جو بایدن" رئیس‌جمهور آمریکا با 36 درصد به پایین‌ترین حد خود از زمان آغاز ریاست‌جمهوری وی تاکنون رسید و رکورد تازه‌ای را به ثبت رساند.
طبق این گزارش،‌ از سپتامبر 2021، میزان محبوبیت جو بایدن بین 40 تا 43 درصد بوده است اما بررسی‌های جدید نمایانگر کاهش قابل توجه در میزان محبوبیت وی در دوران ریاست‌جمهوری وی است.
داده‌های نظرسنجی در بحبوحه افزایش تورم در ایالات متحده منتشر می‌شود که عمدتاً ناشی از مشکلات زنجیره تأمین است که دولت بایدن بخشی از آن را به وضعیت اوکراین و تأخیر در بهبود وضعیت همه‌گیری کووید19 نسبت می‌دهد و بدون آن‌که بخواهد مسئولیت وضعیت فعلی اقتصاد آمریکا را برعهده بگیرد، به طور مداوم، "ولادیمیر پوتین" رئیس‌جمهور روسیه را عامل تمامی مشکلاتی می‌دادند که در چندین ماه گذشته، واشنگتن با آن درگیر بوده است.
کارشناسان مستقل در آمریکا هشدار می دهند که فقط زمانی اوضاع به نفع بایدن و حزب او خواهد بود که فدرال رزور اقدام معجزه آسایی در مهار تورم انجام دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала