Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان لالیگا؛ ویارئال نیوکمپ را فتح کرد؛ اتلتیکومادرید سوم شد، گرانادا سقوط کرد

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر نیوکمپ
نیوکمپ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2022
عضو شوید
پرونده رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا در فصل 2022-2021 با شکست خانگی بارسلونا و پیروزی تیم‌‌های اتلتیکومادرید و سویا بسته شد.
به گزارش اسپوتنیک، هفته سی و هشتم و پایانی رقابت‌های لالیگای اسپانیا با برگزاری سه بازی به صورت همزمان از ساعت 12:30 دقیقه بامداد به اتمام رسید و در مهمترین بازی بارسا در خانه خود به ویارئال باخت.
آلفونسو پدراسا در دقیقه 41 و موی گومس در دقیقه 55 گل‌های زیردریایی زرد را به ثمر رساندند. این هفتمین باخت فصل شاگردان ژاوی هرناندس بود که باعث شد نایب قهرمان لالیگا با 73 امتیاز به کار خود پایان دهد.
در دیگر بازی اتلتیکومادرید در خانه رئال سوسیه‌داد با نتیجه 2 بر یک پیروز شد تا با 71 امتیاز در رده سوم به کار خودش پایان دهد.
رودریگو دی پائول و آنخل کوره‌آ در دقایق 50 و 68 برای تیم هموطن‌شان دیگو سیمئونه گلزنی کردند و تنها گل میزبان در دقیقه 93 توسط جون گوریدی زده شد.
سویا هم با تک گل رافا میر در دقیقه 68 از سد میهمانش اتلتیک بیلبائو گذشت تا با 70 امتیاز رتبه چهارم را به خود احتصاص دهد. بیلبائو نیز با 55 امتیاز هشتم شد.
در پایان تیم‌های گرانادا، آلاوز و لوانته به دسته دوم سقوط کردند و رئال نیز عنوان قهرمانی را مال خود کرد تا پرونده این فصل لالیگای اسپانیا بسته شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала