Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حتی فرهاد دریا هم از رئالی نشدن امباپه خوشحال است+ عکس

© Photo / Farhad Darya / فرهاد دریافرهاد دریا
فرهاد دریا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.05.2022
عضو شوید
فرهاد دریا آوازخوان سرشناس افغانستان، با انتشار پُستی به پایان فصل 2021-2022 فوتبال واکنش نشان داده و می‌گوید که چیزهای زیادی آموخته است.
به گزارش اسپوتنیک، فصل 2021-2022 فوتبال، شب گذشته رسماً در قاره سبز به پایان رسید و چهره قهرمانان لیگ‌های معتبر اروپا مشخص شد. در اسپانیا رئال مادرید، در انگلیس منچسترسیتی، در ایتالیا آث میلان، در فرانسه پاریسن‌جرمن و در آلمان بایرن مونیخ قهرمان شدند و پرونده لیگ‌ها برای نزدیک به دو ماه بسته شد.
فرهاد دریا آوازخوان سرشناس افغانستان که یکی از طرف‌داران دو آتشه بارسلونا است، از این که این تیم موفق به کسب عنوانی در این فصل نشد، شدیداً ناراحت است اما بابت نیامدن امباپه به رئال مادرید خوشحال است.
او با انتشار پُستی در فیس بوک در مورد اتمام فصل و ناکامی‌های بارسلونا نوشت:" فصل فوتبالی تمام شد، اما خدا و راستی خیلی حساب‌ها گدود ماند. آخرین بازی را، اَمِطو شیرواری باختیم. اما با چنین یک فصل “جُلمُرغ”، مقام دوم هم کم بد نیست. راستی قهرمانی لالیگا به برادران ناراضی مبارک باشد. الهی مَه میگم ناف تیم شان نَره! اما درد من بازی دیشب لیگ جزیره بود. مثل این‌که زمین و زمان دست به‌هم داده بودند تا لیورپول مسکین، قهرمان لیگ جزیره نشود. شاید خدا هم در این فصل، سَرِ فوتبال کمی قار بود و نخواست یگان اَتنِ پشکِ فوتبالی داشته باشیم. اما اِن شاء الله شیرمردان آنفیلد، اَخِ دل این فصل پوده را در فاینل چمپینرلیگ می‌کَشند!"
دریا در مورد نفوذ اعراب در فوتبال اروپا نوشت:" خرپول‌های عربی به ویژه قطر، ویروس کرونای فوتبال شده‌اند. ماندن اِمباپه در پاریس، و رفتن هالند به سیتی بهترین نمونه است. از دست قطر خداناترس، نیمی از جماعت در افغانستان، ماسک پوش شده‌اند. خدا خیر شان نته."
دریا در حالی به این موضوع واکنش نشان داده که اکثر هواداران بارسلونا در افغانستان، از عدم پیوستن امباپه به رئال مادرید خوشحال اند و بزرگ‌ترین افتخار تیم شان را در این فصل شکست 0-4 رئال در سانتیاگو برنابئو می‌دانند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала