Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نقش کلیدی "لاپورتا" در تمدید نشدن قرارداد "لوا"

© Photo / Twitter/BundesligaRobert Lewandowski
Robert Lewandowski - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.05.2022
عضو شوید
لواندوفسکی به هیچی تیمی به غیر از بارسا فکر نمیکند.
به گزارش اسپوتنیک، روبرت لواندوفسکی هدف اصلی بارسلونا در تابستان امسال است. شماره 9 بزرگ بایرن مونیخ که با عملکرد خیره کننده اش در این تیم میتواند کمک زیادی به خط حمله بلوگرانا بکند.
اما راه کار بارسا برای جذب این ستاره لهستانی چگونه خواهد بود؟ زیرا بارسایی که با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم میکند، کار چندان آسانی برای خرید او نخواهد داشت.
نقش بارسا در تمدید نشدن قرارداد لوا در بایرن
مارکا در گزارشی میگوید، دوستی خوان لاپورتا و پینی زهاوی، ایجنت این بازیکن تاثیر مهمی در تمدید نشدن قرارداد لواندوفسکی داشته است. زیرا لاپورتا از علاقه باشگاه به زهاوی خبر داده و آنان تاکید کرده اند که برای جذب لوا اقدام خواهند کرد.
به همین خاطر است که لواندوفسکی حاضر به امضای قرارداد جدید با بایرن نشده است، هر چند او تا پایان سال 2023 با باوارایی ها قرارداد دارد.
بارسا به دنبال بودجه است
مهم ترین کاری که بارسا در حال حاضر باید انجام دهد، پیدا کردن بودجه برای جذب لواندوفسکی است.
لاپورتا نقش کلیدی در سر و سامان پیدا کردن وضعیت مالی باشگاه دارد. وی در حال حاضر روی فروش 49 درصد از دو دارایی باشگاه یعنی BLM وBarca Estudios است که هنوز البته به توافقی نرسیده است.
از سویی دیگر و مهم تر، آنها در حال توافق با لالیگا و CVC برای واگذاری درصدی از حق پخش تلویزیونی هستند که اگر این اتفاق رخ دهد، بارسا ضرر بزرگی خواهد کرد، زیرا تقریباً 40 میلیون یورو به قوانین فیرپلی مالیاتی مربوط خواهد شد و بارسا را در خرید و فروش بازیکن محدود خواهد کرد.
به همین دلیل است که بارسا برای جذب لوا، مجبور به فروش بازیکن است تا بتواند با عدم پرداخت دستمزدهای سنگین، هزینه خرید و البته پرداخت حقوق او را تامین کند.
با تمام اینها در تازه ترین ادعای رومانو در صفحه اش، لواندوفسکی کماکان گزینه اول و آخرش بارسا است و به تیم دیگری فکر نکرده است. این در حالیست که بارسا هنوز به صورت مستقیم با نماینده وی و بایرن مونیخ تلاش جدی نکرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала