Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

33 ساعت رولکس؛ هدیۀ گران‌بهای "ارلینگ هالند" به هم‌تیمی‌هایش در دورتموند

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.05.2022
عضو شوید
هالند برای خداحافظی با هم‌تیمی‌هایش هدیۀ گران‌قیمتی را در نظر گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند در حالی از بورسیا دورتموند به منچسترسیتی رفته که تیم انگلیسی برای خرید وی فقط 60 میلیون یورو به دورتموند پرداخته است.
مبلغ 30 میلیون یورو نیز به وکلا و پدر این بازیکن به عنوان کمیسیون پرداخته شده است. برخی منابع گزارش داده اند که بندازادسازی 150 تا 200 میلیونی در قرارداد هالند در سال 2024 وجود دارد و بازیکن نروژی در آن زمان می تواند سیتی را ترک کند.
این مهاجم جوان و نام‌دار فوتبال جهان برای خداحافظی با هم‌تیمی‌هایش در بورسیا دورتموند هدیۀ گران‌قیمیتی را در نظر گرفته است.
روزنامه آلمانی بیلد خبر داده که هالند برای خداحافظی از بازیکنانی که در طول مدت حضورش در دورتموند در کنار آنها بازی کرده 33 ساعت رولکس به آنها هدیه کرده که قیمت آنها بین 13 تا 15 هزار یورو تخمین زده می‌شود.
این ساعت‌ها از هالند به آلمان و با موتر لیموزین منتقل شده است. هر یک از هم‌تیمی‌های این بازیکن این فرصت را داشته که به صورت شخصی هر ساعت را امتحان کرده و ساعت محبوبش را انتخاب کند.
این ساعت‌ها قسمی طراحی شده که هر یک در جعبه خاصی قرار داشته و سه تصویر در کنار آن قرار گرفته است که به گونۀ زیر است:
اولی با شماره پیراهن هالند، دومی با یکی از عکس‌های خوشحالی این بازیکن 21 ساله و سومی با جام قهرمانی جام حذفی آلمان در دستان این ستاره.
حروف اول نام او شامل ای بی اچ که مخفف ارلینگ براوت هالند است نیز روی جعبه هر یک از این ساعت‌ها حک شده است.
برای دیگر کارکنان این باشگاه اما از نشان دیگری در نظر گرفته شده است. ساعت آنها اومگا است که گفته می‌شود قیمت آنها بین پنج تا هفت هزار یورو است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала