حملات اوکراین به منطقه کورسک روسیه قربانی گرفت

© AFP 2023 / Ronaldo SchemidtУкраинские военнослужащие на бтр в городе Буча
Украинские военнослужащие на бтр в городе Буча - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2022
عضو شوید
"رومن استاروویت" فرماندار منطقه کورسک در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که در نتیجه حملات اوکراین به روستای تتکینو، دست کم یک نفر کشته شده است.
به گزارش اسپوتنیک، فرماندار منطقه کورسک در حساب تلگرامی خود نوشت: "یک حمله دیگر دشمن به تنکینو که سرگاه رخ داد، متاسفانه به فاجعه پایان یافت. در حال حاضر حداقل یک غیرنظامی کشته شد. طبق اطلاعات اولیه، فرد کشته شده یک راننده موترباربری است که مواد اولیه را به کارخانه تولید الکل می آورد. دشمن چند حمله به این تأسیسات وارد کرد. همچنین تعدادی زخمی شدند که کمک های اولیه به آنها رسانده می شود".
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون آتش‌سوزی در روستا در حال اطفای است و به چندین خانه خسارت وارد شده است.
فرماندار کورسک در پایان خاطرنشان کرد: به همه خانواده های آسیب دیده کمک های لازم را انجام خواهیم داد، اکنون عازم منطقه هستم".
پس از آغاز عملیات نظامی روسیه، مناطق مرزی مرتباً از خاک اوکراین زیر آتش می گیرند. به همین دلیل، مقامات روسیه در بسیاری از مناطق سطح بالای تهدید تروریستی را اعلام کرد کرده اند.
گفتنی است، روسیه بامداد روز 24 فبروری با صدور فرمان پوتین عملیات ویژه نظامی خود را برای غیرنظامی کردن اوکراین آغاز کرد. رئیس‌جمهور روسیه هدف از این عملیات را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" توصیف کرد.
وزارت دفاع روسیه تاکید کرده است که نیروهای مسلح روسیه تنها زیرساخت های نظامی اوکراین را مورد هدف قرار می دهد و غیرنظامیان را هیچ خطری تهدید نمی‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала