Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

5 انتقال مهم داغ تر از تابستان

© Sputnik / Антон Денисовرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2022
عضو شوید
پنج بازیکن صاحب نام و بزرگ در تابستان امسال میتوانند سرخط رسانه ها باشند.
به گزارش اسپوتنیک، در حالی به پنجره نقل و انتقالات تابستانی نزدیک میشویم که انتظار پس از اول جون که نخستین روز این بازار تابستانی است، تعداد زیادی از بازیکنان صاحب نام و برجسته راهی تیم های جدیدی شوند.
در این گزارش به 5 ستاره ای که در تابستان پیش رو احتمال دارد، تیم جدید بروند و سرخط خبرها باشند، میپردازیم.
شماره 1 (مارسلو)
یکی از بازیکنانی که می تواند تصمیم بزرگی در مورد آینده خود در این فصل بگیرد، مارسلو مدافع کهنه کار برزیلی رئال مادرید است.
این مدافع چپ نمادین به عنوان یکی از بهترین بازیکنان این پست در فوتبال شناخته می شود. او همچنین با قهرمانی اخیر با رئال در لالیگا با کسب 24 جام پرافتخارترین بازیکن تاریخ باشگاه رئال مادرید شد.
مارسلو تا 15 فصل را در غول اسپانیایی سپری کرده است و گفته میشود در پایان فصل از جمع کهکشانی ها جدا خواهد شد.
شماره 2 (رابرت لواندوفسکی)
ستاره دیگری که در تابستان امسال تصمیم بزرگی در مورد آینده خود در نقل و انتقالات اتخاذ می کند، لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ است.
این بازیکن 33 ساله به عنوان یکی از بهترین مهاجمان میانی در فوتبال جهان شناخته می شود و در این شب و روزها خبرهای زیادی در خصوص علاقه اش به بارسا شنیده میشود.
لواندوفسکی پس از پیوستن به بایرن مونیخ در جنوری 2014 و اوج درخشش در این آلمانی در مراسم جشن قهرمانی بایرن در بوندسلیگا با هواداران تیمش خداحافظی کرد. گفته میشود مقصد بعدی این ستاره لهستانی با وجودی که از تیم های چلسی و پی اس جی پیشنهاد دارد، بارسلونا است.
شماره 3 (کیلیان امباپه)
یکی دیگر از بمب های نقل و انتقالات تابستانی که بدون شک فوق العاده پر مخاطب است، کیلیان امباپه است.
از قراین پیداست که ستاره فرانسوی به پایان قراردادش با پی اس جی حاضر به تمدید با این تیم نیست و وی بازیکن جدید رئاال مادرید در فصل بعدی خواهد بود. رسانه ها میگویند، او فاصله زیادی برای رئال شدن ندارد.
شماره 4 (کریستین اریکسن)
بازیکن دیگری که باید در مورد آینده خود تصمیم بگیرد، هافبک دانمارکی برنتفورد کریستین اریکسن است.
این بازیساز 30 ساله از زمان بازگشت به فوتبال و جدایی از اینتر، عملکرد بسیار خوبی در لیگ برتر انگلیس داشته داشت و با وجودی که قراردادش در پایان ماه جاری به پایان میرسد، باشگاه برنتفورد به دنبال تمدید قرارداد با او است، زیرا از عملکردش راضی است.
شماره 5 (کریستیانو رونالدو)
مهاجم کهنه کار پرتغالی نیز در تابستان امسال گزینه های خود را بررسی خواهد کرد. رونالدو تابستان گذشته از یوونتوس به شیاطین سرخ پیوست و در 37 سالگی، عملکرد فوق العاده ای در تیمش داشت.
تنها دلیلی که میتواند دال بر خروج رونالدو از یونایتد باشد، این است که شیاطین سرخ در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان را دریافت نکردند و عدم حضور رونالدو در این رقابت های مهم، میتواند باعث شود تا از این تیم جدا شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала