Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لواندوفسکی برای بارسایی شدن، قربانی می‌دهد+عکس

© REUTERS / STRINGERمباراة بايرن ميونخ الألماني مع نظيره سرفينا زفيزدا الصربي بدوري الأبطال
مباراة بايرن ميونخ الألماني مع نظيره سرفينا زفيزدا الصربي بدوري الأبطال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2022
عضو شوید
روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ، آماده است تا برای پیوستن به بارسلونا، دستمزد خود را کاهش دهد.
به گزارش اسپوتنیک، پس از آن که روبرت لواندوفسکی اعلام کرد که قرارداد خودش فعلی خودش را که تا 2023 با بایرن مونیخ اعتبار دارد، تمدید نخواهد کرد، به نظر می رسد کاتالان‌ها در حال ارئۀ پیشنهاد رسمی برای مهاجم پولندی هستند.
بارسلونا به عنوان تنها مشتری جدی لواندوفسکی شناخته می‌شود و این تیم علیرغم مشکلات مالی، آماده است تا ستاره بایرن مونیخ را در تابستان پیشرو جذب کند.
لواندوفسکی از شرایط سخت اقتصادی بارسلونا آگاه است و تمام تلاش خود را می‌کند تا عملیات انتقال خود را به نیوکمپ راحت کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که لوا حتی حاضر است دستمزد خود را کاهش دهد تا بتواند در پایان فصل به بارسا برود.
این مهاجم 33 ساله در حال حاضر حدود 22 میلیون یورو در هر فصل دستمزد ناخالص در بایرن مونیخ دریافت می‌کند. او انتظار دستمزد مشابهی را در بارسلونا یا هر باشگاه دیگری که به آن ملحق می‌شود، داشت. اما به نظر می‌رسد که لهستانی مایل است خواسته‌های خود را کاهش دهد، زیرا از بحران اقتصادی بارسا آگاه است.
طبق گزارش موندو دیپورتیوو، لواندوفسکی می‌تواند حقوق خود را تا 6 میلیون کاهش دهد، به این معنی که بارسلونا تنها باید 16 میلیون یورو دستمزد ناخالص در هر فصل به او بدهد تا بتواند وی را جذب کند.
این انتقال با این وجود هم برای کاتالان‌ها سخت خواهد بود، زیرا آن‌ها باید مبلغ 40 میلیون یورو برای قهرمان بوندسلیگا بپردازند.
از این رو، پیگیری بارسلونا برای لواندوفسکی می‌تواند به عوامل متعددی بستگی داشته باشد، از جمله قراردادهای جدید اسپانسری باشگاه و فروش بازیکنان، به طوری که بارسا اخیراً فروش 20 میلیون یورویی فیلیپه کوتینیو به استون ویلا را رسمی کرد و انتظار می رود به زودی بازیکنانی چون میرالم پیانیچ، کلمنت لنگلت و ساموئل نیز به فروش برسند و با پول آن‌ها کاتالان‌ها لوا را به خدمت بگیرند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала