Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال معاوضۀ بازیکن بین بارسا و سویا+عکس

© AFP 2023 / CRISTINA QUICLEREduardo Berizzo / Sevilla - Liverpool Şampiyonlar Ligi maçı
Eduardo Berizzo /  Sevilla - Liverpool Şampiyonlar Ligi maçı - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2022
عضو شوید
بارسلونا پیشنهاد معاوضۀ بازیکن را به سویا داده و حاضر است تا سرجینیو دست و کلمنت لنگلت را بدهد و ژوئل کونده را به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، ژوئل کونده مدافع فرانسوی سویا مورد توجه چندین و چند باشگاه مطرح اروپا قرار دارد و بارسلونا یکی از مشتریان این بازیکن محسوب می‌شود. سران بلوگرانا این مدافع را کزینۀ مناسب برای تقویت خط دفاعی تلقی می‌کنند و تلاش دارد تا وی را جذب کنند.
بلوگرانا اما مشکلات اقتصادی فراوانی دارد و نمی‌تواند مبلغ جذب کونده را کونده را که 80 میلیون یورو پیش‌بینی شده پرداخت کنند.
به همین دلیل کاتالان‌ها در نظر دارند تا سرجینیو دست و کلمنت لنگلت را بدهند و ژوئل کونده را به خدمت بگیرد. این موضوع را موندو دیپورتیوو با نشر گزارشی مطرح کرده و می‌گوید که سویا به دست علاقه دارد اما در مورد لنگلت متردد است.
کونده که چلسی نیز به دنبالش است، در این فصل طی 31 بازی برای‌ای که سویا در رقابت‌های لالیگا به میدان رفته، 2 گل و 1 پاس گُل به ثبت رسانده است.
این در حالی‌ست که بارسا با سزار آزپلیکوئیتا و کریستنسن، دو مدافع چلسی نیز در ارتباط است و رسانه‌ها مدعی اند که انتقال آن‌ها به نیوکمپ نهایی شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала