پوتین: اتحادیه اروپا با امتناع از منابع انرژی روسیه، دست به خودکشی اقتصادی زده است

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин
Президент РФ Владимир Путин  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2022
عضو شوید
رئیس‌جمهور روسیه گفت، اتحادیه اروپا تحریم‌ها در برابر بخش نفت و گاز این کشور را به دلایل کاملاً سیاسی و زیر فشار حاکمان امریکایی خود اعمال می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین در نشستی درباره وضعیت بخش نفت روسیه گفت: امروز می بینیم که کشورهای اروپایی به دلایل کاملاً سیاسی، به دلیل جاه طلبی های خود و زیر فشار حاکم امریکایی، تحریم های جدیدتری را بر بازارهای نفت و گاز ما اعمال می کنند. همراه با منابع انرژی روسیه با دیگر مناطق جهان، امکان افزایش فعالیت اقتصادی از اروپا از بین خواهد رفت. چنین خودکشی اقتصادی، البته یک امر داخلی کشورهای اروپایی است".
Президент РФ Владимир Путин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2022
پوتین: ناتو از سیاست ژئوپلیتیک خود قدم فراتر می گذارد
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد، که اروپا در دراز مدت در حال تبدیل شدن به منطقه ای با قیمت های بالا برای منابع انرژی است. در عین حال، غرب از اعتراف به این که تحریم‌ها بود که منجر به افزایش تورم شد، خودداری می‌کند و سعی می‌کند مقصر را "در کنار" بیابد.
رئیس دولت روسیه ادامه داد: روسیه نیز باید عملگرایانه عمل کند و از منافع خود استفاده کند.
پوتین گفت: "دولت روسیه هر کاری را که به ما بستگی دارد انجام خواهد داد تا شرایطی را برای تغییر مدل های تجاری شرکت ها، برای بهبود قابلیت های لجستیکی، ارائه سیستم پرداخت به ارزهای ملی ایجاد کنیم".
وی تاکید کرد، که مقامات در دسترس بودن وام ها و خدمات بیمه ای برای شرکت های نفتی را افزایش می دهند، پروژه هایی را برای فرآوری عمیق مواد خام و توسعه فناوری های داخلی از جمله توسعه و بهره برداری از میادین نفتی تحریک می کنند.
یادآوری می کنیم، که کشورهای غربی پس از آغاز عملیات ویژه نظامی برای غیرنظامی کردن و نازی زدایی کردن اوکراین، چندین بسته تحریمی در برابر روسیه وضع کرده اند. اروپا در حال بررسی امکان رد کامل نفت و گاز روسیه است، دور ششم تحریم ها تحریم نفتی را پیش بینی می کند، اما برخی کشورها به ویژه مجارستان از پذیرش آن جلوگیری می کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала