Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بایرن باید "هری کین" را به خدمت بگیرد

© REUTERS / NEIL HALLهری کین بازیکن تاتنهام Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance
هری کین بازیکن تاتنهام    Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2022
عضو شوید
ژروم بواتنگ، بازیکن سابق بایرن مونیخ می‌گوید اگر روبرت لواندوفسکی تابستان ام‌سال این باشگاه را ترک کند، این تیم باید هری کین را به خدمت بگیرد.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد روبرت لواندوفسکی تا پایان فصل 2022-2023 با بایرن مونیخ اعتبار دارد و این بازیکن اعلام کرده که تمدید نخواهد کرد و خواهان حضور در باشگاه دیگری است.
سران بایرن با توجه به علاقه بارسلونا به این بازیکن لهستانی، از تمدید قرارداد با وی ناامید شده‌اند و به دنبال جانشین برای این مهاجم گُلزن اند.
گزینه‌های زیادی با بایرن لینک شده اند و مشخص نیست که سران این تیم کدام بازیکن را به خدمت خواهند گرفت. با این حال ژروم بواتنگ، بازیکن سابق بایرن مونیخ معتقد است که بهترین گزینه‌ برای پُر کردن جای خالی لواندوفسکی، هری کین مهاجم تاتنهام است.
بواتنگ در گفت‌وگو با اسکای اسپورت آلمان در مورد اینکه در صورت جدایی مهاجم کهنه‌کار، باشگاه در تابستان ام‌سال چه کسی را جایگزین وی کند، گفت: "شخصاً سعی می‌کنم فوراً هری کین را برای بایرن جذب کنم. این نظر من است. برای من، او یک مهاجم کامل است که هر روز در تاتنهام، در یک تیم بسیار خوب اما نه در سطح جهانی، گل می‌زند. اگر او در تیمی مانند بایرن بازی کند، پس فکر می‌کنم او یک جایگزین عالی در سن بسیار خوب فوتبال است. این به بایرن مونیخ بستگی دارد."
بواتنگ در حالی کین را به بایرن پیشنهاد داده‌است که مدیران این باشگاه گفته‌اند تا زمانی که بهترین گزینه‌ را جذب نکنند، به ستاره لهستانی اجازه جدایی نخواهند داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала