Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

این ستاره فروشی نیست، حتی با 100 میلیون پوند!

© REUTERS / Susana VeraФутболист Винисиус Жуниор во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Футболист Винисиус Жуниор во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2022
عضو شوید
رئال مادرید پیشنهاد 100 میلیون پوندی برای وینیسیوس جونیور را رد کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، وینیسیوس 19 ساله بدون شک یکی از پر مشتری ترین بازیکنان رئال مادرید است. ستاره ای که ظاهرا فصل به فصل عالی میشود و در این فصل نیز زیر نظر آنچلوتی همه چی تمام و در کنار بنزما نقش ارزنده ای در قهرمانی تیمش در لالیگا و همچنین صعود به فینال سی ال داشته است.
این بازیکن 19 ساله در فصل پیش که زیدان سرمربی رئال بود، تنها در 28 بازی برای غول اسپانیایی به میدان رفت که 8 بار فقط در ترکیب بود. در مجموع او فقط موفق به زدن دو گل در فصل پیش شد.
اما با آمدن آنچلوتی وینی به یکی از ستاره های رئال تبدیل شد و او در این فصل در 34 بازی تیمش در لالیگا به میدان رفت و موفق به زدن 17 گل نیز شد.
طبق گزارشات در اسپانیا، PSG در تابستان پیش با پیشنهادی 110 میلیون یورویی (100 میلیون پوندی) برای خرید وینی اقدام کرد، اما رئال مادرید این پیشنهاد قاطعانه پاسخ رد داده است.
بدون شک البته حالا که وی چنین درخششی از خود نشان داده است، ارزش او طبیعتا افزایش چشم گیری داشته و رئال نیز قیمت فروش او را نجومی تر خواهد کرد. وینیسیوس در وب سایت ترانسفرمارکت در حال حاضر 100 میلیون یورو می ارزد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала