Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اشارۀ هم‌تیمی سابق "مسی" به جدایی وی از پی‌اس‌جی

© AFP 2023 / Franck Fife Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже
Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2022
عضو شوید
کارلوس توز اشاره کرد که لیونل مسی، هم‌تیمی سابقش در تیم ملی آرجانتین و برنده هفت توپ طلا، ممکن است به دنبال جدایی از پاریسن‌جرمن در تابستان ام‌سال باشد.
به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی 21 سال را در بارسلونا سپری کرد و برای این تیم تمامی افتخارات را به دست آورد و خودش نیز به تمامی افتخارات فردی دست یافت. وی تابستان گذشته به دلیل ناتوانی بارسلونا به لحاظ مالی و عدم تمدید قراردادش از سوی این تیم، نیوکمپ را ترک کرد و راهی پاریسن‌جرمن شد.
برندۀ 7 توپ طلا در پاریس‌ روزهای سختی را سپری کرد و حتی از سوی هواداران پی‌اس‌جی هوو شد. مسی در این فصل 11 گل و 13 پاس گل در 33 بازی در تمامی رقابت‌ها برای پی‌اس‌جی به ثمر رسانده است، اما به دلیل فقدان گل‌هایش در لیگ 1، هنوز با انتقاداتی شدید مواجه است و این موضوع سبب شده تا رسانه‌ها شایعۀ جدایی وی را مطرح کنند.
کارلوس توز هم‌تیمی سابق لیونل مسی در تیم ملی آرجانتین، این موضوع را تایید می‌کند و می‌گوید که لئو بیشتر از پی‌اس‌جی در تیم ملی خوشحال است.
توز که 76 بازی ملی برای بزرگسالان آرجانتین در کارنامه دارد، به سلکشن نیوز در مورد مسی گفت: مسی زمانی که در تیم ملی بازی می‌کند، نسبت پاریسن‌جرمن خوشحال است، و این نشان می‌دهد که او به پروژه پی‌اس‌جی متقاعد نشده است."
این موضوع در حالی مطرح شده که اخیراً خورخه مسی، پدر و مدیر برنامه‌های مسی در بارسلونا دیده شد و گفته می‌شود که وی با مدیران بارسلونا در مورد بازگشت مسی به نیوکمپ صحبت کرده‌است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала