هشدار ژنرال آلمانی به اوکراین درباره برتری رزمی ارتش روسیه

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Тяжелые транспортные самолеты Ил-76МД во время генеральной репетиции воздушной части парада в честь 77-й годовщины Победы
Тяжелые транспортные самолеты Ил-76МД во время генеральной репетиции воздушной части парада в честь 77-й годовщины Победы - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2022
عضو شوید
ژنرال بازنشسته آلمانی به اوکراین درباره دست کم گرفتن قدرت نیروهای مسلح روسیه هشدار داد.
به گزارش اسپوتنیک، اریش واد، ژنرالبازنشسته ارتش آلمان و مشاور امور سیاست های نظامی آنگلا مرکل صدراعظم پیشین این کشور در صحبت با خبرگزاری Deutsche Wirtschafts Nachrichten به اوکراین هشدار داد تا نیرو های مسلح روسیه را دست کم نگیرد.
واد، در مورد عملیات ویژه روسیه، گفت که ارتش روسیه بسیار قوی است و نیرو های روسیه در زمین و هوا برتری دارد.
وی همچنین اظهار داشت که کی‌یف نمی تواند دونباس را با ابزار نظامی بازگرداند.
ژنرال آلمانی خلاصه کرد: این روسیه است که مسیر وقایع اوکراین را تعیین می کند.
وی خاطر نشان کرد: شانس برای مذاکره در واقع بد نیست. طرفهای این مناقشه باید به جای طولانی شدن جنگ در مسیر مذاکره گام بردارند.
پیش از این اختلافاتی در آلمان بر سر انتقال کمک ها به اوکراین از جمله ارسال تسلیحات میان سیاستمداران این کشور ایجاد شده بود.
گفتنی است در 24 فبروری، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در یک سخنرانی تلویزیونی، آغاز عملیات نظامی ویژه برای دفاع از جمهوری های دونباس را که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته شده بود، اعلام کرد. رئیس جمهور روسیه از نیروهای اوکراینی خواست سلاح‌های خود را زمین بگذارند و به خانه‌های خود بروند.
از آن زمان کشورهای غربی فشار تحریم‌ها بر روسیه را افزایش داده‌اند و تعدادی از بانک‌ های روسیه را تحریم کرده و تعدادی از مقامات ارشد روسیه را در لیست سیاه قرار داده‌اند و دارایی‌ های آنها را در خارج از کشور مسدود کرده‌اند.
مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی و غیر نظامی کردن و نازی زدایی در اوکراین است
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала