Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ دیبالا از یووه جدا می‌شود+ عکس

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر پائولو دیبالا Russia Soccer Champions League Lokomotiv - Juventus
پائولو دیبالا Russia Soccer Champions League Lokomotiv - Juventus - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.05.2022
عضو شوید
جدایی پائولو دیبالا در پایان فصل از یوونتوس، در آستانه آغاز بازار نقل و انتقالات، از سوی بازیکن تأیید شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ دوره حضور پائولو دیبالا مهاجم آرجانتینی یوونتوس در تورین رو به پایان است و این بازیکن در پایان فصل از بانوی پیر جدا خواهد شد.
این بازیکن تایید کرد که در آخر فصل یووه را ترک خواهد کرد و او دوشنبه مقابل لاتزیو (قبل از آغاز نقل و انتقالات) خداحافظی خواهد کرد.
این بازیکن در چند سال اخیر بارها در مورد قراردادش با بیانکونری با بن بست‌های مکرر روبرو شده است.
حالا، این ستاره 28 ساله رسما فاش کرده که دوران حضور او با بانوی پیر در پایان فصل جاری به پایان خواهد رسید این در حالی‌ست که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی خواستار او هستند.

دیبالا در بیانیه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، خطاب به هواداران گفت: "پیدا کردن کلمات مناسب برای ابراز خوشی سخت است. سال‌های زیادی وجود دارد و در مجموع احساسات بسیاری درگیر است. من فکر می‌کردم که ما حتی سال‌های بیشتری با هم خواهیم بود، اما سرنوشت ما را در مسیرهای مختلفی قرار می‌دهد. هرگز تمام چیزهایی را که باعث شدید تجربه کنم، هر بازی، هر گلی را فراموش نمی‌کنم. با تو بزرگ شدم، یاد گرفتم، زندگی کردم و رویا دیدم. پوشیدن این پیراهن مهم همراه با بازوبند کاپیتانی یکی از بزرگترین [لحظه‌های] غرورافرین زندگی من بوده که امیدوارم روزی به فرزندان و نوه‌هایم نشان دهم. فردا آخرین بازی من با این پیراهن خواهد بود. تصورش سخت است، اما آخرین خداحافظی ما خواهد بود. آسان نخواهد بود، اما من با لبخند و سر بالا وارد زمین می شوم و می دانم که دارم. همه چیز را برای تو داده است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала