Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونمایی از مجسمه جادویی آگوئرو در منچستر+ ویدیو

© REUTERSآگوئرو
آگوئرو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2022
عضو شوید
منچسترسیتی از مجسمه سرخیوآگوئرو در مقابل ورزشگاه اتحاد رونمایی کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ منچسترسیتی در دهمین سالگرد گل قهرمانی سرخیو آگوئرو مقابل کوئینزپارک پی آر، مجسمه بازیکن آرجانتینی را در خارج از ورزشگاه اتحاد رونمایی کرد.
گل وقت پایانی آگوئرو یک بازگشت 3-2 برای سیتی در آخرین روز فصل را تکمیل کرد تا پس از 44 سال انتظار برای قهرمانی لیگ، عنوان قهرمانی را از چنگ رقیب سرسخت‌اش منچستریونایتد بگیرد.
مجسمه این مُهاجم به مجسمه‌های هم تیمی‌های سابقش دیوید سیلوا و وینسنت کمپانی می‌پیوندد که سال گذشته در سمت شرقی اتحاد نصب شده بودند.
این مجسمه توسط اندی اسکات مجسمه ساز برنده جوایز طراحی شده و با استفاده از هزاران قطعه فولادی جوش داده شده از فولاد گالوانیزه ساخته شده تا مجسمه‌های تثلیثی را به یادگاری از دوران تعیین کننده برای باشگاه تکمیل کند.

آگوئرو با بازتاب مجسمه‌اش گفت: "راستش برای من چیز بسیار زیبایی است، دیدن خودم در 10 سال پیش بسیار تکان‌دهنده است. در آن 10 سال، من توانستم جام‌های زیادی را به دست بیاورم و توانستم به باشگاه کمک کنم تا به یکی از مهم‌ترین باشگاه‌های جهان تبدیل شود. من از باشگاه به خاطر ساختن این مجسمه به خاطر دوران فوتبالی من در منچستر بسیار سپاسگزارم. این یک چیز بسیار ویژه است."

گفتنی‌ست که سرخیو آگوئرو در 384 بازی برای 257 گل به ثمر رساند تا رکورد گلزن‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه را بگیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала