Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال با افزایش دستمزد قرارداد "وینی" را تمدید می‌کند

© REUTERS / Juan MedinaReal Madrid, Athletic Bilbao
Real Madrid, Athletic Bilbao - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2022
عضو شوید
طبق گزارش‌ها، رئال مادرید، آماده ارائۀ قراردادی به ارزش 9 میلیون یورو در سال است تا آینده بلندمدت وینیسیوس جونیور را تضمین کند.
به گزارش اسپوتنیک، وینیسیوس جونیور در سال 2018 از فلامینگو به رئال مادرید پیوست و از آن زمان به بعد در پایتخت اسپانیا پیشرفت کرده است. ملی پوش برزیلی ابتدا برای ثبات تلاش کرد و علیرغم نشان دادن پتانسیل‌های فراوان در دو سال اول در برنابئو موفق نبود.
امسال اما کارلو آنچلوتی در حرفه وینیسیوس شگفتی ایجاد کرده است، زیرا او در این فصل به یک گُل‌ساز و گلزن پرکار برای رئال مادرید تبدیل شده است. این بازیکن 21 ساله برای رئال مادرید در 50 بازی در تمام رقابت‌ها تا کنون 21 گل و 20 پاس گل مهیا ساخته و یکی از بازیکنان ثابت ترکیب کهکشانی‌ها بوده است.
قهرمان لالیگا با توجه به درخشش ستاره برازیلی، می‌خواهد پاداش خوبی به او بدهد و به زودی تلاش های خود را برای تضمین آینده بلند مدت وی افزایش خواهد داد. سران رئال آماده هستند تا به مهاجم 21 ساله قراردادی به ارزش 9 میلیون یورو در سال پیشنهاد دهند و دستمزد فعلی وی که 3 میلیون یورو است را به سه برابر افزایش دهند.
قرارداد فعلی وینیسیوس تا 2024 اعتبار دارد، اما قرارداد جدیدش تا 2028 تمدید می‌شود و رقم فسخ قراردادش نیز از 700 میلیون یورو به 1100 میلیون یورو می‌رسد که رکورد تاریخ فوتبال به شمار می‌رود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала