پنتاگون در اوکراین توانایی کسب اطلاعات مربوط به آنتی‌بادی‌های بیماری‌ها را افزایش داده‌است

© Sputnik / Наталья Селиверстова /  مراجعه به بانک تصاویر Флаг на здании министерства обороны РФ на Фрунзенской набережной в Москве
Флаг на здании министерства обороны РФ на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2022
عضو شوید
امروز چهارشنبه، 11 می فرمانده دفاع تشعشعی، کیمیایی و بیولوژیک نیروهای مسلح روسیه امروز چهارشنبه، 11 می گفت که ساختارهای دولتی اوکراین در برنامه بیولوژیکی نظامی امریکا دخالت دارند.
به گزارش اسپوتنیک، ایگور کریلوف، فرمانده دفاع تشعشعی، کیمیایی و بیولوژیک نیروهای مسلح روسیه امروز چهارشنبه گفت، ساختارهای دولتی اوکراین در برنامه بیولوژیکی نظامی ایالات متحده، به ویژه برای سرپوش گذاشتن بر فعالیت های غیرقانونی و انجام تحقیقات میدانی، مشارکت دارند.

کریلوف گفت: "در کنار شرکت‌های داروسازی آمریکایی و پیمانکاران پنتاگون، ساختارهای دولتی اوکراین در فعالیت‌های بیولوژیکی نظامی مشارکت دارند که وظایف اصلی آن پنهان ‌سازی فعالیت‌ های غیرقانونی، انجام آزمایش‌ های میدانی و بالینی و تهیه بیومواد مورد نیاز است".

وی افزود، به این ترتیب، پنتاگون با استفاده از یک سایت آزمایشی که عملاً توسط جامعه بین‌‌المللی کنترول نمی‌‌شود و توانایی‌ های فناوری پیشرفته شرکت‌ های فراملی، "ظرفیت تحقیقاتی خود را تا حد زیادی نه تنها در زمینه ایجاد اسلحه بیولوژیک، بلکه در به دست آوردن اطلاعات در مورد مقاومت آنتی بیوتیکی و حضور در جمعیت مناطق خاصی از آنتی بادی ها به بیماری های خاص، گسترش داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала