Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمدید آراگون با موتوجی‌پی؛ اسپانیا شاهد سه رویداد بزرگ در یک فصل + عکس

© REUTERS / Max RossiMotoGP - San Marino Grand Prix
MotoGP - San Marino Grand Prix - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2022
عضو شوید
به اساس تمدید قرارداد مسابقات قهرمانی جهان با آراگون، قرار است که پیست اسپانیا حداقل سه جایزه بزرگ برگزار نماید.
به گزارش اسپوتنیک؛ آراگون از طریق پیست سرعت موتورلند در آلکانیز (تروئل) با مسابقات قهرمانی جهان قراردادش را تمدید کرد که این قرارداد بین دولت منطقه‌ای و شرکت یاد شده انجام شده و بین بین سال‌های 2022 تا 2026 به حضور این کمپنی در مسابقات قهرمانی جهان موتوجی‌پی ادامه می‌دهد. آراگون بخشی از مسابقات قهرمانی جهان از سال 2010 است که برای اولین بار میزبان گرندپری موتور سیکلت بود.
آرتورو آلیاگا معاون اجرایی آراگون و رییس موتورلند و کارملو ازپلتا مدیرعامل دورنا قرارداد جدید را روز سه شنبه در ساراگوزا امضا کردند.
امضای نایب رییس آراگون و رییس موتورلند و مدیرعامل دورنا اسپورت نشان‌دهنده تمدید قرارداد ورزشی فعلی FIM Road Racing World Championship Grand Prix است که در سپتامبر 2016 امضا شد، می‌باشد.
با تمدید این قرارداد، آراگون حضور خود را در تقویم و نقشه MotoGP تا سال 2026 تضمین می‌کند، چیزی که آلیاگا آنرا به عنوان "توافق مبتنی بر اعتماد از زمانی که پیست میزبان اولین جایزه بزرگ بود" توصیف می‌کند. بنابراین، به گفته آلیاگا "آراگون در تبلیغات رویدادها در همان سطح با تیم اسپانیایی ظاهر می‌شود مانند مسابقه تنیس آخر هفته گذشته."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала