Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقم انتقال "ارلینگ هالند" به منچسترسیتی مشخص شد

© REUTERS / WOLFGANG RATTAY Borussia Dortmund PSJ oyunu
 Borussia Dortmund PSJ oyunu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2022
عضو شوید
رقمی که به احتمال فراوان با آن ستاره بورسیا دورتموند منچسترسیتی می‌پیوندد، مشخص شد.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه اسپانیایی "مارکا" اعلام کرد اگر برای انتقال قریب‌الوقوع ارلینگ هالند به منچسترسیتی حساب کنیم، مبلغ 75 میلیون یورو با 10 میلیون یورو اضافه برای دورتموند وجود دارد.
پس از آن، 40 میلیون یورو در سال دستمزد در طول پنج سال وجود دارد. همچنین پرداخت‌های کمیسیون نیز وجود دارد: 30 میلیون یورو برای پدر ارلینگ هالند، آلف-اینگه، و 50 میلیون یورو برای آژانسی که نماینده هالند است و توسط مینو رایولا فقید رهبری می‌شد.
در مجموع و بدون ارقام رسمی، خرید هالند توسط منچسترسیتی بیش از 350 میلیون یورو هزینه خواهد داشت. ارقام این معامله هفته‌هاست که در مطبوعات آلمانی و انگلیسی دست به دست می‌شود و کم و بیش واضح است، بدون اینکه رسمی باشد.
هزینه انتقال هالند اولین پرداختی که منچسترسیتی باید انجام دهد، بند آزادسازی معروفی است که دورتموند وضع کرده که مبلغ آن 75 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون یورو دیگر در الحاقیه‌های مختلف است.
در صورت تایید دستمزد هالند، ستاره نروژی می‌تواند در بین پنج بازیکن پردرآمد جهان قرار گیرد و در این بین کیلیان امباپه نیز قرار است در آینده نزدیک یا با پیوستن به رئال مادرید یا تمدید در پاری‌سن‌ژرمن قراردادی پردرآمد داشته باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала