Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاسخ کنایه‌آمیز کلوپ به اظهارات گواردیولا

© Photo / YouTubeManchester City - Liverpool maçı sonrası Pep Guardiola ile Jürgen Klopp (solda)
Manchester City - Liverpool maçı sonrası Pep Guardiola ile Jürgen Klopp (solda) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2022
عضو شوید
سرمربی لیورپول پاسخ اظهارات پپ گواردیولا را داد و صحبت های او را ناشی از فشار شکست و حذف مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا دانست.
به گزارش اسپوتنیک، در یک هفته گذشته اتفاقات بسیاری برای دو تیم لیورپول و منچسترسیتی رخ داده.
در لیگ قهرمانان اروپا، لیورپول موفق شد با پیروزی مقابل ویارئال، فینالیست لیگ قهرمانان اروپا شوند، اما در آن سمت سیتیزن‌ها در حالی که تا دقیقه 90، از رئال مادرید جلو بودند، در نهایت کامبک بدی خوردند تا بار دیگر دست پپ از جام اروپا کوتاه بماند.
اما در این هفته، لیورپول بعد از توقفش مقابل تاتنهام، کمی از کورس قهرمانی عقب ماند تا شانس سیتی برای قهرمانی در لیگ برتر بیشتر شود.
یکشنبه شب سیتی با برتری پرگل برابر نیوکاسل فاصله با لیورپول را افزایش داد و پپ گواردیولا در نشست خبری پس از بازی ادعا کرد در انگلیس همه پشت لیورپول هستند و کسی دوست ندارد سیتی قهرمان لیگ شود.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول پس در پاسخ به این اظهارات گواردیولا گفت:
"نمی‌دانم پپ بعد از حذف شدن از لیگ قهرمانان چه حس و حالی داشت. بله آن‌ها شاید بگویند که ما با ویارئال بازی کردیم و سیتی با رئال مادرید."
سرمربی سرخ پوشان مرسی ساید در ادامه گفت:
"این چیزها اهمیت ندارند. بله ما در سی سال گذشته فقط یک بار قهرمان لیگ شده‌ایم، اما اصلا حس نمی‌کنم که مردم انگلیس بیشتر طرفدار ما باشند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала