Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خروجی‌های قطعی بارسا در تابستان پیشرو؛ نیمی از تیم فروخته می‌شود

© Barcelona FCباشگاه بارسلونا
باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2022
عضو شوید
بارسلونا که در سه فصل اخیر تنها جام حذفی را به دست آورده است، قصد دارد فصل آینده جایگاه خود را در میان نخبه‌ترین تیم های اروپایی به دست آورد و فروش چند بازیکن یکی از اولویت‌های باشگاه در پنجره نقل و انتقالات پیشرو است.
به گزارش اسپوتنیک، متئو آلمانی، جوردی کرایف و ژاوی هرناندز قاطعانه معتقدند که خریدهای جدید در تابستان پیشرو باید انجام شود و بازیکنانی که در تیم جا ندارند، باید تیم را ترک کنند و پول خریدهای جدید تأمین شود.
در حال حاضر 9 بازیکن در ترکیب بارسلونا جایگاه مناسب ندارند و به نظر می‌رسد که آن‌ها در تابستان پیشرو به صورت قطعی در فهرست فروش قرار خواهند گرفت.
نتو، سرجینیو دست، کلمنت لنگلت، مینگوئیزا، ساموئل اومتیتی، ریگی پوچ، ممفیس دپای و مارتین برایتویت بازیکنانی اند که ژاوی آن‌ها نمی‌خواهد و فرانکی دی‌یونگ نیز به دلیل مشکلات اقتصادی بارسا را ترک خواهد کرد.
ستاره‌های چون دنی آلوز، عثمان دمبله، آداما ترائوره ​​و لوک دی یونگ 4 بازیکن دیگری هستند که احتمال جدایی شان متصور است و احتمال می‌رود که به دلیل ختم قرارداد شان نیوکمپ را ترک کنند.
پدری، فران تورس، نیکو گونزالس، گاوی، آنسو فاتی و اریک گارسیا ستاره‌های غیرقابل فروش بلوگرانا اند و گارد قدیمی که شامل سرخیو بوسکتس، جرارد پیکه، جوردی آلبا و مارک آندره تراشتگن می شود، به دلیل قراردادهای پرسود تجاری و اینکه ژاوی می خواهد آن‌ها را بخاطر تجربه شان در باشگاه داشته باشد، این تیم را ترک نخواهند کرد.
حالا دیده شود که بارسا به این اهداف خودش دست خواهد یافت و یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала