Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فصلِ بدون جام جوکوویچ؛ مرد شماره یک تنیس امیدوار به قهرمانی در فرانسه

© REUTERS / Gonzalo Fuentes Теннисист Новак Джокович из Сербии на теннисном турнире French Open на стадионе Roland Garros в Париже
Теннисист Новак Джокович из Сербии на теннисном турнире French Open на стадионе Roland Garros в Париже - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2022
عضو شوید
نواک جوکوویچ مرد شماره یک رده‌بندی تنیس در بخش مردان، امیداور است در رقابت‌های آزاد فرانسه قهرمان شود و روزهای بدون جام در این فصل پایان بخشد.
به گزارش اسپوتنیک، نواک جوکوویچ تنیسور صربستانی، در این فصل درخشش چندانی نداشته و با این که جایگاه نخست رتبه‌بندی برترین تنیسوران جهان را در اختیار دارد، موفق به کسب جام در فصل جاری نشده است.
وی روز شنبه در نیمه نهایی مسابقات اوپن مادرید در سه ست به کارلوس آلکاراز جوان از اسپانیا باخت و از رسیدن و کسب جام بازماند تا همچنان در حسرت کسب عناوین در فصل جاری باشد.
جوکوویچ حالا به رقابت‌های آزاد تنیس فرانسه چشم دوخته و امیدوار است در این رقابت‌ها قهرمان شود. جوکوویچ مدعی شد که مادرید را با احساس خوبی در مورد آماده سازی خود برای مسابقات آزاد فرانسه که در آن از عنوان قهرمانی خود دفاع خواهد کرد، ترک می‌کند.
او در این مورد گفت:" من قطعاً بسیار خوب بازی کردم، یعنی بهترین بازی امسالم. احتمالاً وقتی ناامیدی از باخت در این مسابقه بگذرد، نکات مثبت زیادی در بازی من وجود خواهد داشت."
جوکوویچ در رقابت‌های آزاد مادرید که چهارمین تورنمنت این رشته ورزشی محسوب می‌شود، شکست خورد و در رقابت‌های مونت کارلو، ایندین ولز و میامی بازی نکرد و اگر در رقابت‌های آزاد فرانسه قهرمان شود، دفاع از عنوان خودش، موفق به کسب نخستین قهرمانی‌اش در فصل جاری خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала