Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شوامنی "رئالی" نمی‌شود، حداقل در این تابستان!

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Молодежный ЧЕ-2021. Матч Россия – Франция
Футбол. Молодежный ЧЕ-2021. Матч Россия – Франция - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2022
عضو شوید
طبق گزارش‌ها، رئال مادرید اولویت‎‌‌های دیگری غیر از خرید هافبک موناکو دارد.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید ماه هاست که شرایط خرید اورلین شوامنی هافبک فرانسوی موناکو را دنبال می کند.
نمایندگان رئال حتی به موناکو سفر کردند تا برای خرید وی مذاکره کنند. ملی پوش فرانسوی به جز رئال از تیم های دیگری از انگلیس هم پیشنهاد دارد.
در همین حال خوزه فلیکس دیاز خبرنگار نزدیک به پرز گزارش داده است که موناکو درها را به روی فروش شوامنی باز کرده است و لیورپول و چلسی هم با وی تماس گرفته اند. رئال فعلا هیچ پیشنهادی برای اورلین نداده است و خبری از پیشنهاد رسمی نیست.
در حقیقت مدیران رئال مادرید به صورت غیرمستقیم به شوامنی اعلام کرده اند که اگر می خواهد به رئال بیاید، باید تا 2023 صبر کند.
مدیران رئال می خواهند فصل بعد را با کاسمیرو، کروس، مودریچ، والورده و کاماوینگا سپری کنند و احتمال ماندن سبایوس هم وجود دارد و از سویی آنتونیو بلانکو نیز قرضی راهی تیمی لالیگایی می شود.
قیمت شوامنی چندین برابر بیشتر از مبلغ پرداختی رئال برای کاماوینگا خواهد بود و به نظر می رسد که این انتقال حدود 70 میلیون یورو رقم خواهد خورد.
به گفته دیاز رئال در تابستان پیش رو خرید رایگان آنتونیو رودیگر را نهایی خواهد کرد و فران گارسیا پس از عملکردی درخشان در رایو برای حضور در پست دفاع چپ به رئال می آید و همچنین امباپه نیز جذب می شود. رئال برنامه ای برای خرید در خط هافبک ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала