Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق "یووه" با هدف من‌یونایتد و پی‌اس‌جی

© Sputnik / Джузеппе Маффиа /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига Европы. Матч "Лацио" - "Локомотив"
Футбол. Лига Европы. Матч Лацио - Локомотив - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2022
عضو شوید
ساویچ هافبک صرب لاتزیو در سری آ باقی خواهد ماند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از فبیانا دلا واله از گاتزتا دلو اسپورت، سرگی میلینکوویچ ساویچ هافبک میانی صربستانی لاتزیو با باشگاه یوونتوس برای پیوستن به این تیم به توافق رسیده است.
ستاره لاتزیو فصل فوق‌العاده‌ای را در پایتخت ایتالیا سپری می‌کند، او دقیقا همان هافبک مورد نیاز یوونتوس است. او یک پدیده فیزیکی با ویژگی های فنی چشمگیر است.
میلینکوویچ-ساویچ یکی از دو بازیکنی است که در فصل جاری سری آ به تعداد دو رقمی گل و پاس گل رسیده است وی در این فصل 10 گل و 11 پاس گل داشته است.
این در حالی‌ست که به نقل از دنیله لونگو خبرنگار کالچو مرکاتو، پیش از این باشگاه‌های منچستریونایتد و پاریسن جرمن نیز به جذب این بازیکن علاقه‌مندی نشان داده بودند.
فابیانا دلا واله خبرنگار گاتزتا دلو اسپورت که اولین کسی بود که خبر انتقال دوشان ولاوویچ به تورین را منتشر کرد، نوشت که بیانکونری ها با ساویچ به "توافق" رسیده اند.
گفته می شود دو طرف بر سر قراردادی 5 ساله به ارزش 4 میلیون یورو در سال به توافق رسیده اند.
با این حال، یووه هنوز با لاتزیو به توافق نرسیده است و از این پس بعد از توافق با خود ساویچ برای توافق با لاتزیو تلاش خواهد کرد.
دلا واله اضافه می کند که در صورت ورود میلینکوویچ-ساویچ، یوونتوس خرید دیگری در خط میانی نخواهد داشت و احتمالا لوکاتلی در پست هافبک دفاعی بازی میکند و آرتور نیز به تیم دیگری خواهد رفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала