Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تنیس مادرید؛ "شگفتی ساز" به "جوکوویچ" هم رحم نکرد

© REUTERS / Danielle ParhizkaranSep 6, 2020; Flushing Meadows, New York, USA; Novak Djokovic of Serbia reacts after losing a point against Pablo Carreno Busta of Spain (not pictured) on day seven of the 2020 U.S.
Sep 6, 2020; Flushing Meadows, New York, USA; Novak Djokovic of Serbia reacts after losing a point against Pablo Carreno Busta of Spain (not pictured) on day seven of the 2020 U.S. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.05.2022
عضو شوید
فینالیست های رقابت های تنیس مسترز مادرید مشخص شد.
به گزارش اسپوتنیک، مرحله نیمه نهایی رقابت های تنیس 100 امتیازی مادرید شب گذشته برگزار شد که طی آن الکساندر زورف و کارلوس آلکاراز به دیدار نهایی راه یافتند.
در نخستین مسابقه، الکاراز اسپانیایی که تنها نماینده میزبان در میان 4 تنیس باز مرحله نیمه نهایی بود، دست به کار بزرگی زد و با حذف نواک جوکویوچ نام دار به فینال صعود کرد.
کارلوس آلکاراز که در مرحله قبلی موفق به حذف هم وطنش رافائل ناداش نیز شده بود، در حالی که ست اول را با نتیجه 7 بر 6 باخته بود، در دو ست بعدی با نتایج 7 بر 5 و 7 بر 6 جوکوویچ را در عین ناباوری شکست داد و صعودش را به فینال این رقابت ها قطعی کرد.
ژست آلکاراز پس از شکست جوکوویچ
در جدال بعدی نیز الکساندر زورف به مصاف استفانوس تیسیتیپاس رفت که در نهایت تنیس بازی آلمانی با حساب 2 بر 1 از سد حریف یونانی اش گذشت.
پس ازین که دو تنیس باز ست های اول و دوم را به سود خود تمام کرد، زورف در ست سوم با حساب 6 بر 2 به حریف غلبه کرد تا حریف آلکاراز شگفتی ساز در فینال این رقابت ها باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала