Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوارز و رویای بازگشت به بارسلونا

© REUTERS / SERGIO PEREZلوئیز سوارز
لوئیز سوارز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2022
عضو شوید
مهاجم اروگوئه‌ای اتلتیکومادرید تمایل دارد بار دیگر پیراهن بارسلونا را بر تن کند.
به گزارش اسپوتنیک، سوارز تابستان دو سال پیش با بی مهری از سوی مدیران وقت باشگاه بارسلونا روبرو شد و تقریبا رایگان این باشگاه را به مقصد اتلتیکو ترک کرد.
نشریه اسپانیایی مارکا چاپ مادرید مدعی شد سوارس 35 ساله که فصل خوبی را در اتلتیکومادرید سپری نکرد، قصد بازگشت به بارسلونا را دارد.
از سوی هم، شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو ادعای جالبی مطرح شد مبنی بر اینکه لوئیس سوارز، ستاره اروگوئه ای قصد بازگشت به بارسا را دارد و شاید او بمب تابستانی آبی اناری ها باشد.
طبق این گزارش؛ سوارس حتی برای عملی شدن بازگشتش به بارسلونا حاضر است دستمزد خود را کاهش دهد. سوارز حاضر است مبلغ قابل توجهی از دستمزدش را نیز کم کند تا مسیر برای بازگشتش هموار شود اما ژاوی به وی گفته است که فعلا صبر کند تا تکلیف انتقال گزینه های اصلی خط حمله مشخص شود.
گفته می‌شود باشگاه آژاکس هم نسبت به بازگرداندن این مهاجم اروگوئه‌ای به این تیم علاقه‌مند است، این در حالی است که اینتر هم وضعیت سوارس 35 ساله را زیرنظر دارد و مهاجم پیشین بارسلونا را گزینه خوبی برای تقویت خط حمله تیم تحت هدایت سیمونه اینزاگی می‌بیند.
سوارز تاکنون در 80 بازی از رقابت‌های مختلف برای روخی‌بلانکو به میدان رفته و آمار 34 گل زده و شش پاس گل را از خود برجای گذاشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала