Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آقای خاص به آنچلوتی: بیا برویم و برندۀ این فینال‌ها شویم

© Sputnik / Aleksei Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر United manager Jose Mourinho is pictured ahead of a Champions League fixture against CSKA Moscow
United manager Jose Mourinho is pictured ahead of a Champions League fixture against CSKA Moscow - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2022
عضو شوید
خوزه مورینیو سرمربی آ.اس رُم که رابطه بسیار خوبی با کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید دارد، پس از صعود تیمش به فینال لیگ کنفرانس اروپا، پیامی به همتای ایتالیایی خودش فرستاد و به او گفت که بیا هر دو قهرمان شویم.
به گزارش اسپوتنیک، چهارشنبه شب این هفته رئال مادرید موفق به صعود به دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد و قرار است با لیورپول برای کسب عنوان قهرمانی رقابت کند.
در همین حال شب گذشته آ.اس رُم با هدایت خوزه مورینیو سرمربی پرتگالی خودش پس از 31 سال به یک فینال اروپایی راه یافت و قرار است برای با فاینورد برای کسب جام رقابت کند.
آقای خاص که حالا موفق به صعود به دیدارنهایی لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس شده و رابطه بسیار خوبی با باشگاه رئال مادرید و به خصوص سرمربی این تیم یعنی کارلو آنچلوتی دارد، پس از پایان بازی رُم – لستر، پیامی به همتای ایتالیایی خود فرستاد.
او به خبرنگاران گفت:" اگر اجازه دهید می‌خواهم پیامی برای مربی‌ای بفرستم که دوست من است. کارلتوی بزرگ! بیا هر دو برویم و در این فینال‌ها برنده شویم."
حالا دیده شود که مورینیو موفق به عبور از سد فاینورد می‌شود و رئال قادر به شکست لیورپول خواهد بود یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала