Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ویارئال 2 (2) لیورپول 3 (5)؛ کامبک سرخ‌ها با شیرینی جواز فینال تکمیل شد + عکس

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر لیورپول
لیورپول - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2022
عضو شوید
تیم فوتبال لیورپول در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان به سختی از سد ویارئال گذشت.
به گزارش اسپوتنیک؛ تیم‌های فوتبال ویارئال و لیورپول در شب اول از بازی‌های برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب در ورزشگاه دلا سرامیکا به مصاف هم رفتند که سرانجام این بازی با حساب 3-2 به سود لیورپول شد تا تیم انگلیسی با حساب مجموعی 5-2 برنده شود و اولین تیم فینالیست فصل جاری UCLباشد.
زیردریایی‌های زرد در همان نیمه اول خواستند کار را یک سره نمایند و خیلی زود به تیم کلوپ ضربه وارد کردند که تا پایان نیمه اول سرخ‌ها به خود نیامدند.
در دقیقه سوم بازی بولایی دیا گل اول میزبان را ثبت کرد و بازی را 1 بر صفر ساخت.
در ادامه شاگردان کلوپ بازی را متعادل ساختند اما فرانسیس کوکلین در دقیقه 41 گل تماشایی خود را رقم زد تا ویارئال خود را برای یک فینال دراماتیک و تکمیل فصل درخشان‌اش خود را آماده سازد.
با وجود نتیجه 2-0 در نیمه اول، تیم لیورپول در نیمه مربیان بهتر عمل کرد و توپ و میدان را در اختیار گرفت.
انگلیسی‌ها در دقیقه 62 مزد زحمات شان را گرفتند جایی که فابینهو گل اول سرخ‌ها در بازی برگشت را زد و ماشین گلزنی این تیم روشن شد.
خیلی زود لوئیز دیاز در دقیقه 7 بازی حساب کار را به تساوی کشید اما سادیو مانه در دقیقه 74 کار را تمام کرد.
گل‌های لیورپول در نیمه دوم میزبان را عصبانی ساخت به حدی که اتین کاپوئه در دقیقه 85 با کارت سرخ داور به صورت مستقیم اخراج گردید.
در ادامه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا لیورپول به عنوان اولین تیم راهی دیدار فینال این فصل شود و منتظر حریف‌اش از میان دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی باشد که فردا شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می‌روند.
البته برای تیم کلوپ هر کدام که فینالیست شود جالب توجه خواهد بود، زیرا این تیم ضمن رقابت نزدیک در لیگ برتر با سیتی، این تیم را در فینال جام حذفی شکست داد و به قهرمانی رسید و می‌تواند در یک جام بزرگ دیگر از سد این تیم (احتمالا) بگذرد. از سویی هم در صورت فینالیست شدن رئال مادرید، می‌تواند انتقام شکست 3-1 فینال 2018 کیف را بگیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала