Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امری: نشان دادیم شانسی اینجا نیستیم؛ کلوپ: فرقی نمیکند با کدام تیم در فینال بازی میکنیم

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر کلوپ
کلوپ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2022
عضو شوید
سرمربیان ویارئال و لیورپول در نشست خبری پس از پایان بازی حضور یافتند.
به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته لیورپول با شکست ویارئال به فینال لیگ قهرمانان سال 2022 راه یافت.
با این حال اونای امری سرمربی ویارئال که تیمش با حذف بایرن مونیخ صاحب نام به این مرحله رسیده بود، پس از این بازی به خبرنگاران گفت:
همه چیز در نیمه اول خوب پیش میرفت، تیم عالی و امیدوار کننده بازی کرد، تا اینکه متوجه شدم مورنو مصدوم است و نمیتواند ادامه دهد. نمیخواستم او را از دست بدهم، اما نمیتوانست مثل قبل در تیم تاثیر بگذارد. همین موضوع باعث شد قدرت تیم ما کم شود. در حفظ توپ به مشکل خوردیم.
امری گفت: در کل جواب حملات و تاکتیک های آنان را بن خوبی دادیم. در کل نشان دادیم که مهمان ناخوانده این مرحله نیستیم و شانسی صعود نکردیم. در کل لیورپول بهتر از ما بود و برای شان صعود به فینال را تبریک میگویم.
در همین سرمربی موفق و تاریخ ساز آلمانی نیز پس از پایان بازی گفت:
حس فوق العاده ای دارم. ما کارمان را خودمان سخت کردیم. از قبل می‌دانستیم که امکان وقوع چنین اتفاقاتی وجود دارد و آنها ما را غافل گیر میکنند، اما مهم این بود که بعد از گل چه واکنشی نشان میدهیم. من فکر میکنم باید به ویارئال، احترام گذاشت؛ آن‌ها باورنکردنی و عالی بازی کردند. به ما فشار زیادی وارد کردند.
تماشای بازی رئال – سیتی
بله، بازی امشب را میبینم. حریف‌مان هر که باشد، دیدار بزرگی خواهد بود. هر کسی پیروز باشد، لذت خواهد برد و سپس در پاریس به مصاف هم خواهیم رفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала